mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 han var hjemme hos meg idag, skulle legge igjen papirer til selvangivelsen (som jeg skulle se over ) og han skulle til gjengjeld skifte dekk for meg. Han flyttet på støvsugeren og da datt det ut et gullpapir, kondompakke.... Merket at det var noe rart når han kom og leverte nøklene på jobben min.... men han sa ingenting før han sendte meg mailen. OG DET VERSTE ER AT JEG SKJØNNER IKKE AT KONDOMPAKKE SKULLE DETTE UT AV STØVSUGEREN FOR JEG HAR IKKE BRUKT KONDOM!! HAR JO IKKE HATT SEX I DETTE HUSET ETTER BRUDDET FOR SNART ET ÅR SIDEN EN GANG:.. han reagerte veldig kraftig, veldig deprimert, ser for seg at jeg har sex med andre, skjønner ikke hvorfor det ble slutt osv.. huff, får helt vondt av han jeg. Han hadde kastet kondompapiret ut av bilen på vei ned til jobben, egentlig hadde han tenkt å konfrontere meg med det der... Og da får jo ikke jeg sett hva dette kan være?? Skjønner ingenting. Stakkars, jeg skulle virkelig ønske at han hadde kommet lengre og jeg visste virkelig ikke at han hadde såpass med følelser..!! Han har jo ikke sagt noe om det etter bruddet, eller før for den saks skyld. huuuuuuff. dette er ikke lett:(
Winterlady Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Huff, beklager at jeg må le litt . Han kommer helt sikkert over det ihvertfall, men om han har følelser for deg enda- så vekket det nok dem litt til live da ja..
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2007 nei, det tror jeg virkelig ikke. Han er "ikke sånn"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå