Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Jeg har fått time, og skal ta det den 16. mai:) Var på konsultasjonstime idag.. Men en ting jeg lurer på sånn i ettertid, er at det er visst forskjellige protese typer... Vanlig rund, og en som var litt dråpe formet... Er det noen som har denne som er dråpe formet? Er den jeg egentlig skal ta, men nå lurer jeg på om det kan se ut som den henger litt liksom??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Hei Jeg vil anbefale høyprofil..slik at du får oppfor brystvorten, det er der en blir litt tom etter melken:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Ja, var det jeg og tenkte, så skal høre om dette når jeg kommer på operasjonsdagen..
lana<3 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 ville ik vurdert dråpeformede engang...de ser hengete ut! Jeg har runde og kan ikke forstå dem som tar dråpeformede...trenger ik lage hengepupper, de kommer gratis med alderen he he...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 oki... har du vanlig runde proteser da? bak muskelen eller foran?? er ikke lett dette her.. hehe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 er vel ikke for sent å ombestemme seg på operasjonsdagen vel?
lana<3 Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 bak muskelen sier de at det er litt gammeldags å sette silikonet, men da sitter de der og rører seg ikke av flekken for det om du kanskje har ammet og huden siger nedover.....det er også lenger rekonvalesens tid med operasjon bak muskelen og kan være svært smertefullt. Hadde en venninne som fikk satt bak muskelen, hun er aktiv svømmer og hver gang hun skulle svømme crawl og butterfly gnikket muskelene over innleggene og hun fikk tilsutt betennelse og måtte ta ut innlegget, hun hadde også problemer med å trene bryst med vekter pga samme problem. Min lege advarte også om at operasjon bak muskelen kunne gjøre at man kunne få ammeproblemer noe man visstnok ikke får hvis man opererer foran muskelen. Sånn tilsutt spurte min lege hva jeg ville gjøre og jeg svarte foran uten tvil!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Okei, for bak muskelen skal jeg ta det, siden jeg ikke vil at den runde kanten fra silikonen syns. Også, siden jeg er ganske tynn, kommer de til å se "påsatt" ut... En venninne av meg har det, og har hatt det i 7 år, og ingen problemer der.. Men lurer nok på om jeg skal ta en vanlig rund protese kanskje? hehe. Vil ikke at de skal henge..
Gjest Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Slenger litt innom her jeg.. sitter her med mine flate små litt hengete, som jeg vurderer å fikse på.. men hvor mye koster det??
Mocka-*mamma til 3* Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Jeg har innlegg lagt bak muskelen.. Nå når jeg ammer er hele brystet mitt ømt og vondt å ta på.. kommer dette av innlegget mon tro? Noen som vet? Har ikke problemer med melkemengden.. bare at det sprenger på om morgenen.... Tror det i dag koster mellom 30-35000...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 27 000 kr skal jeg betale for det... På colosseum klinikken... Var på konsultasjonstime på fr4edag.. Gleder meg veldig til å bli ferdig med dette.. Hehe.. Da jeg pratet med kirurgen så var det ikke noe problem i det heletatt å amme med silikon bak muskelen i forhåld til foran muskelen.. Så jeg vet egentlig ikke hvorfor du blir så øm... Du kan jo høre med legen din da? Hadde du veldig vondt rett etterpå? Og hvordan valgte du str du har? Kan jeg spørre om hvor høy du er, og hvor store du tok? Syns det er så vanskelig å velge jeg... Har du vanlige runde proteser?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 Første anonym som svarte deg:) Jeg tok på colosseum klinikken på Sola, nå er den i stavanger. Tok for ca 6 år siden. Jeg fullammer og har ingen problemer med det. Fått lagt inn fra under puppen. vett ikke om det er oppå eller under muskelen. Jeg lot kirugen velge størrelse til meg under operasjonen, fortalte at jeg ville ha større og at det skulle være naturlig størrelse til min kropp. Veldig fornøyd med størresen han valgte til meg:) Fikk lagt inn 300 gram. Hadde ikke mye vondt etterpå siden puppene min hadde vært større, siden jag hadde ammet. Jeg er 169 cm høy og ligger på rundt 52-54 kg.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 Okei, tusen takk for et fint svar! Er 300 gram jeg også har prøvd. Så får se...) Hvor "små" hadde du før operasjonen? Har dine proteser blitt harde? Sånn kapsling, eller hva det heter?
Gjest Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 Synes de med naturlig fassong er finest..såkaldte ergonomiske, men de er dyrere vist nok. Ser billig ut med to knallrunde ballonger..ligner ikke på naturlige puper i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 jeg har foran muskelen. Det ser HELT naturlig ut. Skulle tatt mer. Jeg tok bare 140 gram, altfor lite. Ammet uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå