|*Mamma til A*| Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 om jeg kanskje lekker fostervann. Kjennes ut som jeg blir "våtere og våtere" (ikke sånn våt nei) Jeg var på do isted å trusa mi var blitt våt.. Jeg tok på meg et truseinnlegg og nå kjennes d ut som om d er blitt "litt vått". Men tenkte jeg skulle vente litt med å sjekke. Kan dette ha noe med at jeg har holdt på å "stressa" siden halv 1idag til klokka 8..?? Jeg er 35 + 0 idag....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Det er ikke utflod da? Hvis det luker litt sånn klor av det så er det fostervann. Ring føden å hør du
Mirakelungen Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 blir du ikke glup på om det er fostervann eller ei kan du ta med deg truseinllegget til føden, jordmødre kjenner lukten på fostervann, den lukter visst spesiell,
VinterSol+2 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 jeg skrev et lang svar til deg, og så klikka pcen! typisk!.. men altså, legen min sa; legg deg ned og slapp av. Se hvordan det utvikler seg, om de tblir mer, mindre, eller det samme, eller kanskje det gir seg. Gir det seg, er det sannsynligvis "stressutflod" Da trenger du ikke tenke mer på det. Noen opplever at vannet går ved at det lekker sånn sakte men sikkert (om det går hull på fostersekken høyt oppe) men da kan det ta dagesvis, så bare legg deg ned og slapp av, og om det blir mer eller ikke gir seg, så ringer du føden og hører. Kan hende de vil ta en test av truseinnlegget ditt. De kan teste med en enkel strips eller noe, tror jeg:)
|*Mamma til A*| Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 Tusen takk for alle svar Legger meg ned og hviler litt så sjekker jeg senere.. Ringer føden jeg hvis d blir mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå