Gå til innhold

da satt jeg her da..nesten ungefri....!!!!!!!!! ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra å starte en svart og elendig dag,har det snudd seg til noe litt bedre i kveld.tenker så det knaker,men positive tanker.du lærte meg noe der maud ;o)

eldste dattra mi har røska med seg jentene og eldste sønn.så her sitter vi med kun jr..skuldra er lettere,og jeg har pusta godt ut.jeg har "fri"..aldri har jeg vært så glad for å få det.å aldri har vel jentene vært så glade.di skal sove hos søster,og på shopping i mårra ;o)

nå skal jeg slenge føttene høyt opp,og la kroppen slappe av fremmom tv resten av kvelden.hærlig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre!!!

Hei, forresten! Jeg driver og leser meg opp på hva som har skjedd de siste to ukene, men jeg har ikke rukket å svare ennå. Klarer nok ikke å svare på alt jeg har lyst til, men jeg leste innlegget ditt før idag og vil bare sende deg en klem!!! Vet littegrann om hvordan du har det. Det er så vanskelig å finne overskudd når tanken er helt tom og man øser ut av den konstant. Klemmer kommer herved fra meg!!

Skrevet

Så godt å lese at du kjenner deg litt meir posivtiv no!

Det går nok i bølgedalar, men husk å ta vare på dei få men viktige positive øyeblikk.

-å så kan vi sove frampå no når det er helg! ...-eller nei, forresten det var før det...- og om et uvisst antall år! hi-hi-hi

Skrevet

Kjenner følelsen av å være "nesten-alene"... Blir ekko i huset!!! Men deilig er det ja!

Skrevet

karomamma: tanken er så tom at man hører ekko der inne.men jeg har tenkt å fylle den opp igjen...dette skal snus,og det fort.

tja...ekko i stua ble det,nesten.har jo bikkja og katta som sloss om oppmerksomhet =)

trodde virkelig jeg skulle få sove,men der tok jeg feil,hahaha.jr holdt meg våken til lyse mårran han.men jeg skal kjøpe mørke gardiner,for er det natt,så er det natt.men ting er lysere i dag,og slik skal jeg kjempe for å ha det videre å.denne kroppen har lært et og annet nå.

Skrevet

Er glad for å høre at livet er lysere nå og for at familien hørte da mamma ropte. Det som nesten er finest med det, er at nå har du lært at det nytter å rope. Hvis du glemmer det, skal jeg minne deg på det en annen gang. Det viser at det finnes en vei opp av det mørke hullet. Håper kvelden var bra selv om det ikke ble full pott med søvn i natt heller. Hipp hurra for mødre som kan si ifra og som har gitt så mye at familien skjønner når de skal gi noe igjen :-D

Skrevet

jeg sa vel ting som svei litt =) eller di så det vel å.ser selv at jeg ikke ser helt opplagt ut for tiden...

tror nok du må minne meg på det innimellom.for kjenner jeg meg selv rett,så havner jeg fort i samma løypa hvis jeg ikke passer på.

men du og du hvor jeg har kosa meg med ingenting i dag da =)

Skrevet

Heia heia heia:-))))

Det er deilig med dager hvor man gjør ingenting:-))

De skal vi ha flere av - ikke sant?

Skrevet

var deilig,og frister virkelig til gjentakelse ;o)

men så var det klærne i maskina,gulvet som skulle støvsuges,osv osv da,hehe...det får bare vente det...

Skrevet

Ja, vi trenger ihvertfall ikke være redd for at alt det der skal forsvinne;-)) Det er der som en trofast venn.....

Skrevet

hyptnose hadde vært tingen,eller trylle det bort...svosj,færdi liksom,hehe.hadde vært noe ja...;o)

Skrevet

Hehehehe........det hadde vært no ja:-)

Nå sitter jeg her og spiser berlinerbolle jeg......namnam.......lille rosa er i storform her og har ikke tenkt å sove på en stund ser det ut til.........den friske lufta gjør noe med oss alle:-)

Sambo er ikke helt i slag ennå etter sin runde med omgangssyken, men jeg koser meg i eget selskap jeg:-)

Skrevet

spiser tyggis jeg,hehe.skal legge mine småtroll.men to er gira etter all sukkerinntaket i dag,og en er overtrøtt etter lite søvn hos svigermor.men di må vel en gang sovne..

stakkar sambon din da.usj,omgansyke er det verste jeg veit.har heldigvis berga unna det jeg.

skal kose meg senere jeg,hehe.appelsiner og pepsi max...;o)

Skrevet

Hehehehe.........appelsiner er du glad i ja:-)

Sambo er litt bekymret for turen imorgen..........tenk om tenk om sier han.......men slapp av svarte jeg for det er nemlig utedo der;-)) Ta med deg en dorull, det gjorde jeg i vinter nemlig og da var det kaldt i tillegg.........eh....det var kanskje en fordel det:-))

Men ærlig talt.........han får bare se og bli pigg igjen, så går det nok bra:-)

Skrevet

jeg og appelsiner ja....=)

håper han finner doen da.hadde vært synd med bremsespor bortetter veien,hehee...

blir vel pigg igjen.utrolig hva en søndagstur kan gjøre med en.

Skrevet

Ja, makan til do flying har jeg ikke sett på lenge.........Får krysse fingrene for at han blir bedre.........Han som er det største matvraket jeg vet om, har ikke smakt en smule i hele dag!!! Kan tenke meg han er sulten imorgen, så da får han se og bli frisk så han får seg en pølsetur:-) Og kanskje en appelsin:-)

Skrevet

har han ikke spist i hele dag??? da bør du ha med ekstra mat,hehe.frisk luft,og pølsetur.da blir man sulten ja.=)

mulig jeg skulle tatt den kuren selv....lite med matlyst her å gitt.men appelsiner,det går ned.heheh.blir vel gul i fjeset snart å ;o)

Skrevet

njaaa...satt oppe en stund.trodde jo jeg kunne sove lenge,men den gang ei..hehe.våkenatt å opp og hopp.=0)

Skrevet

Så utrolig godt med sånne små pusterom innimellom! Det fortjente du virkelig c",)!

Man kan leve en stund på det ( både pusterommet og vissheten om at de andre har skjønt litt av tegninga), selv om det ble litt våking på natta lell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...