FuriLaks Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Har så vondt i korsryggen og litt i halebeinet/rumpa at jeg ikke orker å sitte! Sleit ikke veldig med BL i svangerskapet, hvorfor får jeg vondt nå? Er det vanlig eller? au au...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Vet ikke hva det skal kalles, men jeg hadde akkurat samme symptomer etter førstemann. Ikke noe BL i det svangerskapet, men slet med ryggen etterpå, og helt til dette svangerskapet (5 år etter!!) Nå er det BL og det blir ikke bedre, selv om lillegutt er 6 mnd... Kom deg til legen og FORLANG å bli hørt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå