Gå til innhold

Bruker dere strømpebukse ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortsatt på strøpebukse, men lurer på om ikke det går bra med bukse og sokker nå? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker strømpebukse :) De er sååå fin med hjerte på rompa :)

Skrevet

Har tenkt å droppe den selv snart. Kommer selvsagt an på hvor kaldt det er i huset og sånn da men :)

Skrevet

fortsatt strømpebukse, ja. Sokkene krabber hun bare av seg.

Skrevet

Her i huset går det mest i strømpebukse minus bukse på mini. Synes det virker så herlig å heller sprelle i strømpebuksa og slippe klumpete bukser som avstiver de stakkars små beina.

Kanskje det har noe med at mora er veeeldig glad i joggeklær og bukser som er generelt myke. Her går vi for komfort! ( hæ, srkives det virkelig slik? Komfort? Kom fort...)

Skrevet

Har nesten ikke brukt strømpebukse på krabaten min jeg... Men han har hatt bukser som er fora da. På dager det er litt kaldt så tar jeg bare teppe under dyna når jeg går ut. Deilig med sol!!!

Skrevet

jegbruker forsatt stømpebukse, men jeg bruker ikke bukse på hun inne. mye bedre med en strømpebukse, blir litt mer rihet til å kravle rundt da:) som oftes så bruker jeg heller en hel ull dress på hun uttapå strømpebukse og body. har på kler vist dte er så kaldt eller hun skal vere utav vognen når vi er ute..

Skrevet

inne er det som regel body og strømpe d går i, ute er det oftest ull-tøy (eks body, bukse og sokker) ikke begge deler lenger nei :) han er 3 mnd. og ligger mest i vogna.

Skrevet

Gjør nok det, stakkaraen har en frysepinne til mamma, og fryser jeg, så fryser han, sånn er det med den saken... Kanskje litt voldsomt i 17+?

Skrevet

Jeg bruker strømpebukse på min, men det er fordi sokkene alltid er i munnen. Uten strømpebukse blir han kald på tærne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...