Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ca mellom 18 og 20 grader på rommet i løpet av natten, og jeg tenker derfor at det kan være greit å ha på pysjen en stund til!

Men når er det egentlig "greit" å ta bort pysjen?

Gleder meg sånn på hans vegne til å kunne ligge litt i bare bleien....=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går nok over til kortermet/bukse-pysj om en liten stund, men det luftes veldig på alle soverom om natten, og det er jo ganske kaldt om natten fortsatt.

Skrevet

Det var et godt spørsmål, det har jeg ikke tenkt på engang. Kom liksom på at den pysjen må være på året rundt. Men nå som det begynner å bli såpass varmt så er det vel greitt å la han ligge i bare body. For min del føler jeg at den må uansett være på. ( babyene trekker jo f.eks ikke dyna godt oppover ørene som vi ofte gjør)

Nåja, dette var jo egentlig ikke noe svar til deg!

Skrevet

Vi har brukt bare body en god stund nå. Har samme temperatur på soverommet som dere, og han blir ihvertfall ikke kald. Godt og varmt under dyna :)

Skrevet

Pysj har vi kun brukt i 1 uke i vinter. Han ligger kun i kortarmet body og det har han gjort hele vinteren. Litt varm av seg, han : )

Skrevet

Min sin sover i body for å holde bleia på plass. Vi samsover, så jeg vil ikke ha på helpysj. Blir for varmt.

Skrevet

Nå lærte jeg noe nytt... Jeg har hele tiden tatt det for gitt at de måtte ha pyjamas hele tiden. Vi bruker ullpyjamas, sovepose (? husker ikke helt hva det egentlig heter...) og dyne.

Skrevet

vi har gått over til body - blir helt svett i pysjen stakkar!

Skrevet

Gutten min sover i hel pysj og bare teppe. Syns foreløpig dette er best for han sparker av seg dyna hele tida, og da blir det kanskje litt kaldt med bare body?! Er vel ikke så lenge før det bare er body her heller..

Skrevet

Vesla har pysj,liker å ha det godt og varmt.Dessuten sparker hun av seg dyna hele tiden...

Skrevet

jenta her på 11 mnd kan ikke ligge i bare bleien. Må ligge med noe rundt bleien eller så tar hun den av. Så det e foreløpig pysj siden det enda er kaldt her oppe, men går snart over til body.

Skrevet

Ser det an for hver natt. Igår natt lå hun med pysj, men nå ligger hun uten. Blir litt sånn i overgangen, men det begynner absolutt å bli mildere om nettene nå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...