Gå til innhold

Har dere fått "gravidansikt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke det... Ser ut likeens som før jeg ble gravid, gjorde det sist også. Kanskje bittelitt smalere bare, pga jeg ikke har lagt på meg.. Men har ikke fått fyldigere lepper osv.

Enkelte kan man jo bare se ansiktet til, så ser man at vedkommende er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du ser jo deg sjøl hverdagt, vanskelig for deg å vurdere om du har fått gravid ansikt eller ei. Hva sier folk rundt deg?

Skrevet

Det kalles å få "vann i ansiktet" ...el? hørt andre snakke om gravide ansikt, og da har man vann i kroppen.. ikke veit jeg... kusina mi har det.. å noen av de andre gravide vennene mine.. men jeg har ikke det:) sier alle andre da. men jeg syntes det.. hehe.. de andre syntes jeg heller har blitt tynnere rundt halsen og ansiktet.. men nei, syntes nesa mi har blitt litt brei..hehe

Skrevet

Får høre det jeg har skrevet. At jeg har blitt smalere i ansiktet. Ingen som kan se på ansiktet mitt at jeg er gravid. Men kommer kanskje av at jeg ikke har særlig vann i kroppen..

Skrevet

Selv synes jeg ikke det, men det er jo som noen over her skriver at jeg ser meg jo selv i speilet hver eneste dag. Men venner og til og med mamma har sagt at jeg har forandret meg veldig i ansiktet, at jeg har fått "fødeansikt".......

Skrevet

Jeg har nok faatt endel fyldigere lepper ja... Det har kommet de siste par ukene og det er vell ikke direkte uvanlig aa bli litt mere "hoven" mot slutten kanskje...?

Skrevet

samboer sier at leppene mine er fyldige og fine hvertfall..så regner meg at noe har forandret seg ja.

Skrevet

jeg har kjempe gravid ansikt. Masse med vann i hele kroppen faktisk. Veldig plagsomt. klarer nesten ikke stå på føttene :(

Skrevet

Jeg har nese som går fra øre til øre og lepper som ville fått Angelina Jolie til å avgå i døden av misunnelse! :-D Ikke så mye vann i kroppen ellers... samlet seg i ansiktet kanskje??? :-)

Skrevet

Jeg har fått dette "gravidansiktet" /"fødeansiktet"ja..særlig nå i det siste synes jeg, flere som har kommentert det oxo..."er nok ikke lenge til nå":)

Fyldigere lepper, småhoven i hele ansiktet og litt konstant rødmossen i kinnene:) Har 15 dager til termin:)

Skrevet

jeg har fått skikkelig fødeansikt. angelina joli lepper=) vil ikke miste de!!! elsker dem! ellers så har lissom ansiktet mitt blitt fyldigere, men jeg r kjempe fornøyd. føler meg faktisk ganske pen med det. forutenom at øya mine enstund var grå og triste, men i dag har jeg fått tilbake den blå fargen og gnisten er der. men kan være for at jeg vet jeg holder babyen min i løpet av neste uke=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...