Gå til innhold

støttestrømper når man flyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når må man evt bruke dette? ingen vits i uke 16/17 vel? eller?

kom plutselig til å tenke på da jeg så et innlegg lengre nede her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være lurt uansett. Faktisk mange ikke gravide som også bruker strømper på lengere flyturer fori de blir hovene i beina.

Skrevet

hei! jeg har nettopp vært ute å reist en 11timeres lang fly tur, jeg brukte støttestrømper, men vil nå si at eg hadde isje hatt bruk for å hatt di på altså.. legen sa også at d va ingen vits å kjøpe, bare eg reiste mg opp i gikk litt iløpet av flyturen.. men skal du isje reise langt så meg, så hadde isje brydd meg så mye om di støtte strømpene..

Skrevet

Åssen vet du at du ikke hadde hatt brukt for de? Du vet jo ikke hvordan bena dine hadde vært hvis du ikke hadde brukt de? Som nevnt ovenfor her, det er faktisk mange som bruker strømper selv om de ikke er gravide. Tenker ikke på blodpropp fare jeg nå, men vann i beina generelt, det er jo ganske ubehaglig

Skrevet

tok di av på vei hjemmen pga at beinene ble så klamme å begynte å klø j.....! ifølge legen min så var d veldig lite for at jeg skulle få vann i beina, jeg var tross alt bare 17/18uker, hadde jeg våre over 20uker så hadde jeg mer tenkt på at jeg kunne få vann i beina..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har mange kollegaer som reiser mye og langt med fly ofte. Ingen av dem reiser uten støtte strømper og de er ikke gravide...

Skrevet

ska bare trondheim-oslo jeg da..

Skrevet

Da går det nok veldig greit uten:-)

Skrevet

Var og hentet meg støttestrømper i dag jeg, skal ut og fly i morgen.. Men er veldig plaget med kramper i leggene, så har funnet ut at det er like greit å ha dem.. Hatt dem på noen timer i dag, og kjenner at jeg ikke har like vondt i leggene som jeg pleier på kveldene..

Skrevet

Vi var i Thailand påsken og på flyturen brukte jeg slike støttestrømper. De var meget tettsittende og nokså vanskelig å få på, men jeg tror faktisk de hjalp masse. Jeg fikk ikke noe særlig hovne ben, så jeg anbefaler de (det er vel i allefall bedre å være på den sikre siden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...