Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 på flasken står det at dette kan gis fra starten av, står dosering i forhold til kg. men det står og at hvis barnet er under 1år skal man snakke med lege. jeg har gitt gutten min det to ganger, han går på pencilig og er syk. tror dere det gjør noe? han får jo ikke sove stakkars ellers.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Hvorfor gir du han ikke Paracet stikkpiller i steden? De er tilpasset barn helt fra nyfødt og oppover.
Gjest Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk anbefalt den på apoteket da jeg skulle ha til veslemor som da var 6 mnd gammel og slet med tenner og feber. Har brukt den på henne noen ganger, tror ganske sikkert det ikke gjør noe. Man skal jo generelt være forsiktig pga at det kan ødelegge leveren, men når det blir brukt i spesielle tilfeller så de skal slippe å ha vondt er det helt ok.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Ja, du kan fint gi det til barnet ditt. Jeg har gitt det, fordi Mina hadde diare så da hadde stikkpillen kommet ut igjen. Men jeg ville heller gitt stikkpille, for mye av det kom ut igjen. For Mina likte ikke smaken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå