Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 11 mnd har vært litt forkjølet i en ukes tid, imorges var hun varm og litt slapp, men ellers i humør. Målte feberen til 39,4 i ettermiddag, er 39,5 nå og hun er litt mer sutrete/ute av form.

 

Når bør man dra til legen?

 

Hun har ikke vært syk som dette før, så har ingen erfaring. Har ikke lyst til å plage henne med å dra på legevaktaom ikke det er nødvendig.

 

Hva er egentlig innenfor normalen med barn og feber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de får feber over 39 grader eller er i dårlig form kan de få paracet. Noen barn tåler feber helt opp mot 40 grader uten å ense det engang så det er veldig store forskjeller her. Hvis hun har feber i mer enn 3 dager eller er i dårlig allmenntilstand kontakter dere lege.

 

God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...