smakk Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Vesla på 11 mnd har vært litt forkjølet i en ukes tid, imorges var hun varm og litt slapp, men ellers i humør. Målte feberen til 39,4 i ettermiddag, er 39,5 nå og hun er litt mer sutrete/ute av form. Når bør man dra til legen? Hun har ikke vært syk som dette før, så har ingen erfaring. Har ikke lyst til å plage henne med å dra på legevaktaom ikke det er nødvendig. Hva er egentlig innenfor normalen med barn og feber?
så var vi 4 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Hvis de får feber over 39 grader eller er i dårlig form kan de få paracet. Noen barn tåler feber helt opp mot 40 grader uten å ense det engang så det er veldig store forskjeller her. Hvis hun har feber i mer enn 3 dager eller er i dårlig allmenntilstand kontakter dere lege. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå