3 rosa og en blå Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 hei jeg lurer paa om hvor mye og lenge sover deres beby?? og naar har du siste maaltid paa kvelden?? naar begynte dere med fast spise og leggetider?? jeg lurer pga min gutt er mye vaaken paa dagen og han blir fort urolig paa kvelden, men sover rolig paa natta
Chiquita Bananas Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Min legger seg rundt 7-8 på kvelden og sover til 1-2 tida på natta og får en flaske. Sover til 7-8 på morgenen og får flaske. Tar en formiddagslur i 10 tida og sover i 3 t ute i vogna med en times tur og resten på verandaen. Tar en lur i 3-4 tida og sover en halv time til en time og blir trøtt i 7-8 tida på kvelden. Dette har gått av seg selv og jeg så et mønster. Mora mi startet med å legge ham i 7 tiden da vi var i Italia sammen - han var da 8 uker gammel.....Fortsatte med det da vi kom hjem og han viste tegn til trøtthet rundt den tida. Han var mye våken hele dagen før og plutselig begynte han med smålurer på dagtid.
jente06OGgutt09 Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Amalie legger seg kl 19.00, da sover hun til 07.00 ca, får mat og sovner til 10 igjen ca.. så får hun mat i 11 tida, går ut i 12-13 tida, da går vi i 2 timer, så da sover hun.. får mat igjen rundt 15.00, og da er det ikke mer soving på hun før hun legger seg for natta eller siste måltid 18.45 ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå