Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Føler meg jo trygg på ham og sånn, men.. Jeg har f.eks. fått hemoroider... Synes ikke akkurat det er dritsexy, så jeg har ikke hatt lyst til å fortelle det til ham. Men kanskje jeg burde gjøre det? Har ikke lyst til å ha sex med ham på den mest praktiske måten (unnskyld detaljer) fordi jeg er redd han skal se hemoroidene og miste lysten. Hva gjør dere? (Veldig glad for at anonymknappen er tilbake, gitt!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg forteller han alt ja, det er ikke noe nederlag å ha hemorider, du kan ingenting for det, og skulle han miste lyten på deg pågrunn av hemorider er han ikke glad nok i deg. Jeg ville ikke ha brydd meg. Tillit er veldig viktig i et forhold, ikke minst å kunne være åpne og ærlige overfor hverandre. ellers ser jeg ikke vitsen med å være ilag. Takk jeg er også glad for anonymknappen:)
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Han kommer nok til å se og oppleve verre ting enn det, kanskje? Dere skal jo tross alt gjennom en fødsel... Hvorfor skal mennene bare være med på den koselige delen av det med å få barn? Men greit nok, alle har sine grenser. Finn ut hva du selv føler deg mest behagelig med.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk hemoroider under forrige sv skap, og det har ikke gått seg til etter fødsel heller akkurat. Jeg har vært helt åpen om det fordi jeg ikke lenger var like fortrolig med "alle" stillinger som tidligere.Det ødelegger mye i sexen om man ligger og er bekymret for at han skal se noe han ikke vet ol, så det beste er å fortelle om "problemet" ditt jo før jo heller. Min mann kan ha kommentert at han så det under sexen, dvs han synes nok ikke det er veeldig flott å se på, men han tenner ikke mindre av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Mannen min har sett meg i de merkeligste situasjoner, så det er ikke det at jeg ikke er trygg eller stoler på ham, men da jeg trodde jeg holdt på å få hemoroider var ikke det noe jeg hadde lyst til å fortelle nei! Heldigvis gikk alt tilbake igjen, ellers hadde jeg måttet krype til korset å fortelle ham hvor landet lå
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg har også tenkt mye på dette med avføring under fødselen, og da fortalte jeg ham om disse tankene og ba ham sørge for at jeg fikk klyster når vi kommer inn på føden. Heller ikke så morsomt å ta opp, men han er jo klar over at alt ikke bare er fryd og gammen! Forteller ham vel om hemoroidene etter hvert, men vet ikke helt når jeg skal ta det opp heller. Hvis jeg sier det når vi er på vei til å ha sex, er det ikke akkurat opphissende...! HI
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Forteller det meste til min mann ja.Det er jo helt normalt,og han vet jo kanskje litt om hva vi gravide kan få mens vi går slik.Hadde det vært meg så hadde jeg nok fortalt det til han.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Hehe, fikk han til og granske den skikkelig nærme jeg for og se om det var hemoroide...haha... åsså m¨tte jeg speide i rompa hans for og se om han hadde... (dette var før jeg ble gravid) Så n¨å ligger jeg og skræver og smører meg med honnig på hemoroida mi mens han ser på... ingen problem... tøyser litt med det...
snart 4 barns mamma75 Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 helt normalt å få det når du går gravid ikke noe flaut i det ,og jeg forteller alt
lillebøllaspringmadrass Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 jeg har fått skikkelig med hemorider.. og jeg har sakt det til mannen.. han synes d er skikkelig ekkelt og synes synd på meg.. jeg må operere det bort etter fødselen.. d er ganske ille her..,. vi har sex, men jeg vil ikke han skal i nærheten av de.. og han gjør ikke det heller.. ungår å se der.. og sånn sett er jeg glad han vet.. for da vet jeg at jeg kan slappe av når vi har sex.. for han vil ikke se og skrike.. faen ,hva skjer her a??!!!?? jeg synes du skal si det jeg..
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 Hehe, det er jaggu ikke mye jeg IKKE forteller til mannen. Hadde null problemer med å klage på hemorroider etter førstemann sin fødsel, og han reagerte ikke på det. Nå har vi et forhold der ingenting er for flaut å snakke om, så jeg er ikke redd for å snakke med han om "ekle" ting.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 jeg forteller sambo alt ja. var nettop i butikken nå. fikk skikkelig press i rompa, sånn "må bæsje" press, og da sa jeg bare at nå må vi sjappe oss, for jeg har bæsje press....han bare ler han, for han syns nesten det er litt nydelig. Jeg har nemlig aldri turt og være så åpen om akkurat sånne ting. anonym knappen er fin med sånne ting ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå