mumm Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 er så kjedelig å våkne hver natt og ikke kjenne noen ting! er bare sliten og trøtt......
Mirakelungen Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 huffda,,,,, ikke noe særlig når man går og venter.. Har du prøvd å springe deg en tur da?? Men ungen kommer jo når den er klar, vi bør helst ikke leke med naturen...........
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 jordmor sier at det er når man slutter å stresse med katti den kommer, at den kommer...
stinejinta Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 er 13 dager over termin nå- og tro meg-babyen kommer verken når du er stresset eller om en tar det med ro... Så en får bare smøre seg med tålmodighet til evt overtidstime- eller at babyen faktisk finner veien ut..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 som jeg sier til meg selv..ungen kommer når den kommer.Men forstår at dere som her over termien gjerne vil ha den ut.Ønsker dere lykke til.
mumm Skrevet 14. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2007 13 dager over, oi....har visst ikke så mye å klage over likevel....da blir du satt igang idag kanskje om ikke babyen er kommet i natt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå