Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Syns hårene på leggene, kjønnet osv vokser mye saktere..(good) Noen flere...?
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Dessverre er dette HELT motsatt for meg. Føler meg som en liten varulv til tider, og har til og med sett hår på magen.. Hårene vokser i et forrykende tempo for min del.. Rekker nesten ikke shave leggene før de er ute igjen..
Mammapudding Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Ja jeg synes også det gror litt saktere..helt fantastisk:)
Skottland Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Noen fortalte meg at man kunne mer eller mindre bestemme kjønnet pga hårvekst. Hvis man hadde økt hårvekst, så var det pga økt testosteron og at man sannsynligvis ventet en liten gutt. Og om man hadde redusert hårvekst, at man fikk en jente. Dro på ultralyd dagen etter at noen fortalte meg dette, så jeg tippet dermed jente, og de sa 95% sikkert jente. Vet ikke om det er så veldig vitenskaplig bevist dette er. Men kanskje... også er det jo litt morsomt da
ennaH Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Det tror jeg ikke stemmer. Forrige gang ventet jeg gutt (denne gangen aner jeg ikke). Jeg minnes fra forrige svangerskap at sambo en gang i februar var overrasket over at jeg hadde greid å barbere leggene selv. Da måtte jeg svare at det hadde jeg ikke. Ikke siden han hjalp meg å barbere dem på nyttårsaften. :-)
Gjest Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Hår hva er det?...her gror det utrolig sakte i allefall....
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 så heldig dere er...her gror det som bare det...travelt..!
junijente_med_3søte Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Ja, har faktisk merket at hårene på leggene vokser saktere og blitt færre hår. Men derimot ( antydning til åreknute på ene leggen ( fysj. Da er hår bedre.
ninen Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 Jeg tror d kan ha m testestoron å gjøre!Jeg har fått hår bak på lårene, ikke hatt d før. Skikkelig kjipt. Skal ha gutt. Håper bare d detter av, noen som vet? Er redd jeg framprovoserer hårvekst v å fjerne hårene bak på lårene. Men vurderer faktisk å dra på hudpleiesalong å få tatt d bort..er jo ikke så kult da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå