CAT77 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hei! Jeg var på kontroll hos legen i dag. Etter at jeg var kommet på jobb ringte de tilbake med beskjed om at jeg måtte komme tilbake og levere ny urinprøve fordi de ville "dyrke" den. Da jeg spurte hvorfor fikk jeg beskjed om at dette var fordi det var funnet spor av proteiner i urinprøven. Jeg fikk ingen forklaring på hva dette kunne være...! Vet at dette kan være et av tegnene på svangerskapsforgiftning, men jeg har verken høyt blodtrykk (120/75), ikke noe vann i kroppen og jeg har heller ikke gått noe opp i vekt (er minus 1 kg idag) og er i slutten av uke 29. Er sikkert ikke noe galt, men blir litt bekymret allikevel. Noen som har opplevd det samme?
Mia_I Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg måtte også tilbake med ny urinprøve pga proteiner, men den nye var fin, så fikk igrunnen aldri noen oppklaring på hva det kunne være. Har også googla meg til at det er ett av symptomene på svskapsforgiftning, men siden jeg heller ikke hadde noen andre pager/symptomer tok jeg det ganske med ro. Ganske :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå