Gå til innhold

Til dere som ammer...mister dere ¨hår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå er jeg skikkelig bekymra rett og slett altså. Jeg mister så mye hår om dagen at det er helt utrolig at det er noe igjen på topplokket. Bare jeg skylder gjennom det med vann i dusjen ligger det den hårklysa i sluken og når jeg har vasket gjennom det , enda mer. For ikke å snakke om når jeg har gredd det...huff og huff.. Noen som også har det slik og evt noen andre som har råd å gi??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, ja!!! Og det er helt normalt, og antagelig ikke noe å gjøre med det. Skal visst roe seg etterhvert.

Skrevet

Tror det er noe de aller aller fleste kjenner seg igjen i...jeg har fått store viker...

Skrevet

ja, nå har jeg også begynt å miste mye hår. Finner hårene mine overalt i huset. Jeg som trodde B-vitaminer skulle hjelpe. Har knasket det pluss multivitamin siden fødselen, og syntes en stund det hjalp, men nå er visst røytingen begynt for fullt. sukk

Skrevet

Man kan ikke hindre dette hårtapet, man kan visst bare utsette det. Dette er hår man normalt skulle mistet i svangerskapet, men som man ikke gjorde pga hormoner. Har ikke noe med amming å gjøre. Må nok bare gå sin gang. Jeg begynte da lillegutt var ca 4 mnd, og det har roet seg masse nå, 7mnd.

Skrevet

Yep, til min samboers store ergrelse så ligger det lange mørke hår overalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...