2jenter&1gutt Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Huff, nå er jeg skikkelig bekymra rett og slett altså. Jeg mister så mye hår om dagen at det er helt utrolig at det er noe igjen på topplokket. Bare jeg skylder gjennom det med vann i dusjen ligger det den hårklysa i sluken og når jeg har vasket gjennom det , enda mer. For ikke å snakke om når jeg har gredd det...huff og huff.. Noen som også har det slik og evt noen andre som har råd å gi??
lille je Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Gud, ja!!! Og det er helt normalt, og antagelig ikke noe å gjøre med det. Skal visst roe seg etterhvert.
Tinky82 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Tror det er noe de aller aller fleste kjenner seg igjen i...jeg har fått store viker...
nutri Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 ja, nå har jeg også begynt å miste mye hår. Finner hårene mine overalt i huset. Jeg som trodde B-vitaminer skulle hjelpe. Har knasket det pluss multivitamin siden fødselen, og syntes en stund det hjalp, men nå er visst røytingen begynt for fullt. sukk
Tiddelidu Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Man kan ikke hindre dette hårtapet, man kan visst bare utsette det. Dette er hår man normalt skulle mistet i svangerskapet, men som man ikke gjorde pga hormoner. Har ikke noe med amming å gjøre. Må nok bare gå sin gang. Jeg begynte da lillegutt var ca 4 mnd, og det har roet seg masse nå, 7mnd.
Gjest Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Nei, men jeg har mistet alle krøllene mine :o/
Gjest Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Yep, til min samboers store ergrelse så ligger det lange mørke hår overalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå