Gjest Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 I det siste har gutten min hikket veldig mye, de siste par dagene har han hikket 2-3 ganger daglig..! Lenge!! Hvorfor gjør han dette tro...? Han har også begynt å gulpe mye mer enn han gjorde da han var mindre! Det er så mye av måltidet som kommer i retur, jeg kan ikje skjønne at han blir mett i det hele tatt noen gang... Flere enn min baby som hikker og gulper masse??
Kondis som en murstein Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Ja, hun her hikker masse (nærmest etter hvert måltid)... Spurte JM om det, og hun sa at siden hun hadde hikket masse inni magen, ville hun fortsette med det utenfor også. Men hun gulper ikke noe særlig. (Men er det ikke sånn at det de ikke "trenger", kommer i retur??)
manonym Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Gutten vår gulpet mye en stund, i den grad at jeg kalte det for å spy.. Men etter at jeg kuttet ut tran (gir dråper isteden) så har han faktisk ikke spydd en eneste gang! Men så lenge han legger på seg bra, så er det jo det som er viktigest=) Hikken derimot vet jeg ikke hva som er normalt. Gutten min hikker av og til også, men ikke flere gangen om dagen. Om du gir han en skvett melk (eller kokt vann??) blir han kvitt den fortere.
lille je Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Min gulper myyyyyye:) Legen sa at så lenge han legger på seg og ellers er fornøyd, må vi bare leve med det:)
2jenter&1gutt Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 oh yes, slik her også. Han hikket masse inni magen også og fikk besjed at da kom han til å gjøre det utenfor mors liv og. Noe han altså gjør. Og gulping begynner vi å ble "eksperter" på. Noen ganger så virker det som om alt kommer opp igjen, men så lenge han er fornøyd og legger på seg så var det ikke noe "farlig". Kan være lurt å ha hyppigere og kortere måltider istenfor å ha intervaller på 4 timer hvor dem spiser masse. Fikk også tips om å ta ha av puppen og prøve å få han til å rape litt iniimellom, men det er helt håpløst. Da blir han så sint at det hvertfall ikke kommer noen rap nei. Raper din godt etter måltidet da? Min har nemlig litt prob der også uansett hvor lenge jeg prøver..
-Aimee- Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Min gulper MASSE!!! Men han legger fint på seg, så da var det ingen grunn til bekymring sa legen. Hvis derimot babyen sprutgulper veldig ofte og ikke går opp i vekt er det grunn til bekymring sa legen.
hypertraxx Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Hei! Hvor gammel er din? Min er nå ca 6 mån gammel og han gulper veldig mye.. Ja han er blid å legger bra på seg. Men hvad er normalt og når slutter det? Har en jente fra før og hun sluttet ganske tidlig og gulpa aldrig så mye. Jeg vasker enormt.. må bytte klær og klut og smekker flere ganger om dagen:( Skal til legen snart..begynner å bli litt redd,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå