Kondis som en murstein Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hun skriker litt og blir veldig rød i ansiktet (som om hun presser), kommer endel luft, men ikke noe mer enn det... Hun bæsjer aldri på kvelden, men det kommer som regel en ladning på morgenen. Og da er hun fornøyd hele dagen, helt til kvelden kommer igjen... Hun er ikke illsint, og hun roer seg helt med en gang hun får pupp... Derfor trodde jeg at hun ble mer "gapete" når hun var sulten på kvelden, men den eldre garde (mamma og svigermor) forteller meg at det er magen, og at det må være noe jeg har spist... Skal jeg prøve og kutte ut litt forskjellig for å se? Spiser/drikker ikke melkeprodukter da jeg er allergisk selv... Synes det er vanskelig å komme på hva jeg evt spiser som gjør at hun får vondt...
manonym Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Det er jo mye de kan reagere på, men så lenge hun ikke skriker så mye og det kommer ut luft så hadde jeg ikke tatt det så tungt. (med mindre det er slitsomt med skrikinga og det virker som om barnet har veldig vondt..) De sier at de kan reagere på jordbær, erter, bønner, kålrot, kål, brus (pga kullsyre) +++ det var dette jeg kom på i farten=)
Kondis som en murstein Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Ja, brus kan det faktisk være... Får kutte ut det da og se om det hjelper...
manonym Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Ja gjør det. Vet faktisk om en som rørte ut av kullsyren i colaen før hun drakk den, kunne ikke klare seg uten;) Lykke til!=)
Kondis som en murstein Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 Nei uff, cola uten kullsyre fungerer ikke, hehe... Så nå blir det saft på meg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå