manonym Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Jeg har så mye uren hud, og mye svarte prikker i huden om dere skjønner.. så jeg lurte på om noen har tips til noe hudpleieprodukter dere VET funker??? Og det må helst ikke være så dyrt, og enkelt å bruke... Jeg er av den som bruker 2 min på badet om morningen, men må vel rekne med å måtte bruke litt mer tid på huden... Hjelp noen???
*littlå* Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Jeg er lik deg :-) Max 2 min på badet. Jeg sverger til Enjo ansiktsklut. Fjerner effektivt de svart prikkene. Var spesiellt plaget på nesen. Denne koster 149 kr tror jeg. Har også en hanske til kroppen som jeg mener jeg betalte 250 for. Varer jo en halv evighet disse produktene :-) Lykke til!
manonym Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Hvor får jeg kjøpt den kluten da???
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Har en bok med kjerringråd og der sto det at mm var bra å ha på kviser.
SpiseLise Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Vil bare si at SebaMed bare funket en kort stund på meg. Basiron var heller ikke noe å rope hurra for. Nå har jeg gått til det drastiske skritt å bestille Proaktiv fra TV-Shop, så om noen uker kan jeg fortelle deg om det funka;-) Har også sorte prikker, og kan vel telle på en hånd de dagene jeg ikke har hatt en kvise... Usj:-(
*littlå* Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Hei igjen. Enjo kluten selges gjennom home party. Kan sikkert søke etter forhandlere der du bor på nette. Jeg bor i stavanger, og fikk tak i en fra en nabo som selger.
Skogro Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Hei jeg kan garanert hjelpe deg hvis du vil. Selger høykvalitive hudpleie produkter ikke selges over disk, bare hos forhandlere. Hadde selv veldig problemhud noe som har bedret seg betraktelig etter at jeg begynte med disse produktene. Du merker bedring fort! Vi har 100% fornøyelses garanti. Er du interressert kan jeg godt oppgi en mail adr du kan kontakte meg på så kan jeg sende deg prøver og tilpasse et program etter din hudtype og behov. Litt utenom tema dette da men...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 De svarte prikkene får ikke jeg vekk. Eller gidder ikke prøve så hardt da.. Men Dalacin er genialt på kviser, bare smører på så tørker det ut. Må ha resept på det da..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Jeg har brukt Basiron, men det fungerte ikke i ansiktet, men tok knekken på et lite område på ryggen hvor jeg hadde kviser en periode. Synes det hjelper å bruke ansiktsmaske og ansiktsskrubb jevnlig. Bruker maske en gang i uka, skrubb to ganger. Men leter også etter noen gode produkter
manonym Skrevet 14. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 14. april 2007 Septemberjente: Er det noen internettadresse hvor jeg kunne sett og lest litt om produktene??? Er litt skeptisk til å kjøpe gjennom enkeltpersoner og parties, har gjort det med det forrige produktet jeg brukte, og syntest ikke det funket..
Skogro Skrevet 14. april 2007 #15 Skrevet 14. april 2007 Jada, du kan gå inn på www.marykay.se, klikke på produkter og se på timewise hudpleie. Husk at vi har 100% fornøyelsesgaranti dvs pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd. Dette er de best solgte hudpleieproduktet i usa, i fjor var det også best selgende i sverige. Helt supert. Er du int kan jeg sende deg noe info og prøver
manonym Skrevet 14. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 14. april 2007 Hehe, det er de produktene jeg har brukt=) Både ansiktsrensen, fuktighetskremen, produktene til hendene og div. sminke.=) Så tror jeg vil prøve noe annet denne gangen. men takk for tipset!=)
Skogro Skrevet 14. april 2007 #17 Skrevet 14. april 2007 Oj det var jo synd men da syns jeg du skal gi en tilbakemelding til forhandleren din om det hvis det ikke svarte til forventningene. Jeg har forhandlet dette i 2 år og har enda ikke opplevd en misfornøyd kunde. Sorry, andre tips har jeg ikke, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå