Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 ...den forsvinner igjen den eller?? 4 uker siden fødsel, og den er der like mørk og fremtredende...
manonym Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 9 uker siden fødsel her, og jeg hadde fødselstripe både under og over navlen. De viser enda, men er mye lysere=)
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 11 mnd og 1 uke siden jeg fødte..og den er der svakt enda...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Hehe, ja 11 mnd ja... Skal kanskje ikke klage ennå jeg da ;-)
Gjest Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 11,5 mnd siden og nesten helt borte. Så vidt synlig stripe under navelen som er igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå