Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! hvordan var det angående hjertelyd igjen? jeg var hos jordmor i dag og hun målte hjertelyden til 160, gutt eller jente? takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Ikke godt å si hva det er..

De sier jo at 140-160 tilsier jente,og under 140 - gutt.

Ikke til å stole på sier jeg. Har 3 barn fra før. To jenter og en gutt, og de har alle ligget på mellom 140-160.

Nå venter jeg mest sannsynlig gutt (ifølge UL), og den ligger også på mellom 140-160. :)

Kommer jo alt ann på aktiviteten til babyen når hjertelyden blir målt...

Gleder oss til den lille kommer ut til sommeren!!

Lykke til!

:)

Skrevet

Myten sier at over 140 er jente, og under er gutt.. men d gjelder jo på slutten av svangerskapet.. :)

Ikke stemt på meg, eller noen andre jeg kjenner, så er nok veldig

tilfeldig som alle andre myter :) Jeg fikk vite på ul, at vi venter jente, her ligger hjerteslag på 130-140.

Skrevet

Min hadde 158, men vet ikke kjønnet... Bare at dette er en aktiv bebi:)

Skrevet

da jeg var på ul i uke 14 mente jordmor at det var en gutt, men det stemmer jo ikke med hjertelyden da...ikke lett å bli klok på dette nei! kanskje babyen bare var veldig aktiv akkurat da? ingenting er nok ikke sikkert før babyen er ute;)

ha ei goe helg jenter!

Skrevet

Sist jeg var hos jordmor var hjertelyden oppe i 162, men gjett om han var aktiv da.

Magen bulte alle veier. He he he.

Har hørt at det er lett å ta feil av kjønn på så tidlig ultralyd, men at det oftest blir gjort feil på at jordmor tror det er en jente- og ut kommer en gutt.

Nei sikker blir man vel ikke før gullet kommer til verden....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...