liljamin Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 hei! hvordan var det angående hjertelyd igjen? jeg var hos jordmor i dag og hun målte hjertelyden til 160, gutt eller jente? takker for svar:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Heisann. Ikke godt å si hva det er.. De sier jo at 140-160 tilsier jente,og under 140 - gutt. Ikke til å stole på sier jeg. Har 3 barn fra før. To jenter og en gutt, og de har alle ligget på mellom 140-160. Nå venter jeg mest sannsynlig gutt (ifølge UL), og den ligger også på mellom 140-160. Kommer jo alt ann på aktiviteten til babyen når hjertelyden blir målt... Gleder oss til den lille kommer ut til sommeren!! Lykke til!
~La luna~ Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Myten sier at over 140 er jente, og under er gutt.. men d gjelder jo på slutten av svangerskapet.. Ikke stemt på meg, eller noen andre jeg kjenner, så er nok veldig tilfeldig som alle andre myter Jeg fikk vite på ul, at vi venter jente, her ligger hjerteslag på 130-140.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Min hadde 158, men vet ikke kjønnet... Bare at dette er en aktiv bebi:)
liljamin Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 da jeg var på ul i uke 14 mente jordmor at det var en gutt, men det stemmer jo ikke med hjertelyden da...ikke lett å bli klok på dette nei! kanskje babyen bare var veldig aktiv akkurat da? ingenting er nok ikke sikkert før babyen er ute;) ha ei goe helg jenter!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Sist jeg var hos jordmor var hjertelyden oppe i 162, men gjett om han var aktiv da. Magen bulte alle veier. He he he. Har hørt at det er lett å ta feil av kjønn på så tidlig ultralyd, men at det oftest blir gjort feil på at jordmor tror det er en jente- og ut kommer en gutt. Nei sikker blir man vel ikke før gullet kommer til verden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå