Gå til innhold

Juhu!!!! For en herlig dag ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til tannlegen og grua meg noe så jææææævlig!!! MEN så viser det seg at den fyllinga han satte i i går, skal få sitte der i 14 dager siden alt smerten hadde blitt borte. så etter 14 dager skal han legge inn en ny fylling som holder ett år! Så JEG SLAPP Å ROTFYLLE!!!!!

JIHHHHHHAAAAAAAAAAA!!!!

Etter jeg var hos tannlegen var jeg en tur hos frisøren, og klippa av meg restene av den lange håret mitt, så nå er det K O R T =) Spent på å se hva gubben sier om det.. hehehehe ;)

Så nå skal jeg bare hente gubben når han kommer fra jobb, så FÆR jeg og ei venninne inn til Strømmen for å se på mammatopp og bukse til meg.. Skal i 20 års lag i morgen og må ha noe annet enn olabukse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå, så deilig da! :)

og så så godt å fornye seg litt! jeg vil også! :)

Skrevet

Er såååå fornøyd med hvordan det ble... Hun som klippet meg for 2 uker siden klippet så skakt (en bekjent av meg som er lærling) at jeg måtte klippe meg kort om jeg noen gang skulle se normal ut.. Jeg så jo ut som mcgyver jo!! USJ! Tok litt striper! Så deilig atte ;)

Man trenger å fornye seg litt nå mot sommeren, og ikke minst nå som det går sakte men sikkert mot terminen :D

Skrevet

Så ble det to nye mammatopper som var kjempefine og ei bukse ;) Salg på mammaklær på H&M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...