Gå til innhold

Hallo jenter:) Planer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. så var det endelig helg da og endelig tid til å være sammen med sambo heeeeeeeeeele dagen uten jobb og slit.. deilig..

Har dere noen planer for helga da?

Her skal vi bare slappe av.. fise nye utemøbler til den nye verandaen vår, fikse litt i hagen og kose oss... Ut å spise kanksje:) ikke vært ute å spist på en mnd nå så er på tide..hehe:)

Så får vi jo svigers på besøk til søndag... Ho har ikke vært her siden vi pusset opp så ho må jo komme å se hvordan det har blitt, ho bor 3 timer unna så ser ikke ho så ofte.. hm.. ikke heel klar for besøk i helga men greit..:) svigermor er jo så søt:)

Ellers er jeg klar for å møte lillegutt.. hehe.. vil føde nåååå:) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset blir det nok en stille og rolig helg. Håper på å finne på litt i morgen og på søndag, men i dag er samboer for sliten etter jobb.. :) blir sånn, når han kommer hjem er jo jeg klar og uthvilt til å finne på noe, men det er som regel ikke han.

Ble bedt på "fest" med damene på jobben i dag da, de er jo så søte...:) men fest nå 6 dager før termin... frister ikke i det hele tatt.. sitte der og se de kose seg med vin og greier, og bare være svæææær sjøl og ikke orke noenting... nei... blir hjemme med samboer og tv, og håper på fint vær og små turer resten av helgen.

Skal en tur til hesten "min" på søndag, gleder meg, håper jeg er såpass i bekkenet at jeg orker å dulle og stelle litt..:)

GOD HELG

Skrevet

i dag skal jeg i bursdag til lillebror på 10. ellers så håper jeg på å føde. viss ikke, så blir jeg satt igang til mandag=)

Skrevet

får besøk fra gamle landet Bergen))) (ikke så lenge siden vi flyttet til eidsvoll) så da skal jeg og venninen min ut å kjøpe baby ting;) og holder været seg skal vi GRILLE!!!!!!! gleder meg masse;)

Skrevet

Lykke til jenter:) Kanksje det skjer noe med dere i helga da?:)*jeg vil og føde nåååå snart* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...