Gå til innhold

Jobber i kommune -og barnehageplass

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Hei!

Jeg jobber i en annen kommune enn vi bor i. Har ikke termin før i august 2007. Den kommunen jeg bor i er det umulig å få barnehageplass, noe jeg trenger når barnet er ca. 1 år. Jeg er alenemamma for lille jenta -alikevel umulig å få plass, men noen som vet om man kan søke i den kommunen man jobber? Som ansatt? Jobber ikke i barnehage der, men er jo kommunalt ansatt og de trenger at jeg er tilbake etter ett år. Anyone who knows?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hvor jeg bor er det slik at du må være folkeregistrert i kommunen for å få plass i kommunal barnehage. De private barnehagene kan derimot ta inn hvem de måtte ønske uavhengig av bosted.

Jeg er også ansatt i kommunen, men det gir dessverre ingen særfordeler ift barnehageplass.

Skrevet

Kun nøkkelpersonell får ansatteplasser i kommunen. Nøkkelpersonell=sykepleiere etc.

Skrevet

det spørs hvordan den kommunen du jobber i har det angående barnehageplasser..her i bergen er dt vanakslieg å få plass.man kan derfor søke i fjell kommune om man vil

Skrevet

Du kan søke plass i den kommunen du jobber i, på bakgrunn at du har tenkt å flytte dit. Det kan vel være din plan, og om noe dukker opp underveis så du ikke flytter likevel, så.... De kan ikke skyte deg!

Skriv at du søker pga flytting og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...