Gå til innhold

Tar dere med babyene deres..


Anbefalte innlegg

Skrevet

på deres egen 6 ukers kontroll? Eller lar dere babyen være hjemme hos pappan/andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde knøttet med meg. Legen sa på forhånd at jeg måtte ta ham med slik at han fikk hilse på:-)

Skrevet

Jeg tok han med.. Tok jo ikke mer enn 10 min, så var ikke noe problem det..:)

Skrevet

Men hva hvis man skal ha gu da?

Skrevet

gu er vel ikke noe ungen ikke har sett før vel ;) Jrg måtte ha m knøttet, men han sov så vi låste ham inne på kontoret til legen. gu tok 2 min liksom...

Skrevet

Jeg hadde med meg 2.mann på 6 ukers kontroll og hadde gu. Han satt i bilsetet og sov søtt han :o)

Skrevet

måtte ha henne med, og det gikk fint! lå i vogna si mens legen tok gu. ble litt fornærma da såklart,men litt tåler hun. legen synes det bare var koselig hun:)

Skrevet

jeg hadde han med i bilstolen under hele sermonien. gikk bare fint det:) morsomt å vise han fram til legen og:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...