Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 på deres egen 6 ukers kontroll? Eller lar dere babyen være hjemme hos pappan/andre?
Ellie73 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 jeg hadde knøttet med meg. Legen sa på forhånd at jeg måtte ta ham med slik at han fikk hilse på:-)
kajak&Daniel Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Jeg tok han med.. Tok jo ikke mer enn 10 min, så var ikke noe problem det..
Gjest Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 gu er vel ikke noe ungen ikke har sett før vel Jrg måtte ha m knøttet, men han sov så vi låste ham inne på kontoret til legen. gu tok 2 min liksom...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg hadde med meg 2.mann på 6 ukers kontroll og hadde gu. Han satt i bilsetet og sov søtt han )
LisaColli Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 måtte ha henne med, og det gikk fint! lå i vogna si mens legen tok gu. ble litt fornærma da såklart,men litt tåler hun. legen synes det bare var koselig hun:)
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 jeg hadde han med i bilstolen under hele sermonien. gikk bare fint det:) morsomt å vise han fram til legen og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå