Gå til innhold

Ikm uke 7 gjengen?

Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hoppet over hit idag. Endelig!!!

Er det mange av oss som hadde ikm uke 7 herinne? Hadde vært gøy å fulgt hverandre fremover....

Formen min begynner å ta seg opp nå og magen begynner så smått å vokse nå. Måtte begynne med mamma bukser i påsken siden alle mine andre bukser knapt er til å få igjen og jeg har kun lagt på mg 0,5 kg...

Overskuddet er på vei tilbake, så idag skal vi skru hagemøbler og spiser reker på verandaen etterpå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikm uke 7:)

har og begynt med mamma nukser. Ikke i dag (smeltet litt sjokolade på den i går, og den andre var på vask) så jeg sitter med to knapper oppe...

Ubehagelig om det presser mot magen.

Overskuddet er på vei her også, deilig. Føler gamle meg kommer igjen nå:)

Trenger energi!! Deilig sol og varme, da blir livet lettere med en gang:)

Skrevet

Hei, jeg er også hoppet over hit! Endelig! :) Ikke mye mage enda, kan bruke de samme buksene.

Skrevet

heisann!

Så kjekt å møtes igjen :)

Er veldig fin i formen nå, har hatt noen uker med særdeles mye kvalme, men er heldigvis mye bedre nå.

Har ennå ikke kjøpt mammaklær, men det er ikke lenge til kjenner jeg, magen er ganske øm, og det skal bli godt å slippe den ut :)

Hadde termin 26 okt, men den ble flyttet frem til 21 nå. Så får vi se om den flyttes ytterligere på ordinær UL.

Skrevet

jeg har også vært litt dårlig, men er bra nå!! Noen av dere som har fått innkalling til UL? i hvilken uke har dere fått isåfall?

Skrevet

Så godt å se at det er noen av oss herinne :-)

Jeg har fått ul time på riksen 31.mai. Er da 19 uker. Gleder meg men er skikkelig utolmodig. Syns det er så leeeeenge til ;-)

Vi skal uansett ta 3D ul i juni. Også vil vi vite kjønnet.

Er så mye mer morsommere å kjøpe babyklær og planlegge når man vet hva man får.

Skrevet

Hallois:)

Så kos å se at dere er der, og at det er liv i den gamle tråden vår :)

Jeg skal på ul tirsdag, min 2, men første der samboer også er med, og DET blir spennende. Har kjøpt to mammabukser jeg også, de vanlige begynner å bli lovlig trange.

Hvordan er det med dere om nettene?? da blir magen min stor og brystene kjempe ømme. Også må jeg på do tre ganger i løpet av natten..DA føler jeg meg super gravid, ellers merker jeg ikke så mye til det hele ennå. men det kommer :)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...