Gå til innhold

Sopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en utflod som lukter. Gul/hvit farge. Men jeg har ikke noe kløe eller at det svir. Kan det være sopp eller bare er det bare vanlig utflod. Er forresten i uke 35.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utfloden har ofte litt fetaost-kosistens dersom det er sopp. Litt klumpete, liksom (Ja, jeg er skikkelig god på å forklare ;-) )

I svangerskapet kan utfloden være gul/hvit og illeluktende uten at det er sopp. Jeg ville ikke behandlet det som sopp før jeg var sikker på at det er sopp, men det er selvfølgelig opptil deg. Dersom det ikke klør eller svir ville jeg ikke tenkt mer på det.

Skrevet

Utfloden bør vel ikke lukte, da kan det være tegn på en infeksjon tror jeg.Selv har jeg slitt i store deler av sv skapet med sopp og det klør masse, så det høres ikke ut som det. Men selv sliter jeg med plutselige "skyllinger" med utflod innimellom, men den lukter ikke,Fargen er vel off white...

Skrevet

Ok.Tusen takk for svar. Skal på kontroll på mandag så jeg kan ta det opp med legen da. Har aldri hatt sopp så er greit å høre med dere andre. Lykke til videre i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...