Trollmora Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Eldstegutten kom tuslende i dag tidlig, kvart over 6. Men det er jo midt på natta, argumenterte mor. "Jeg liker å stå opp på morningen jeg" svarte klumpen og ett sånt argument kan man jo ikke si i mot:o) LilleSnupp derimot må vekkes når vi skal opp og i barnehagen. Hun kan ligge i i evigheter om kvelden, leke og synge i mørket. Eldstemann sovner umiddelbart om kvelden og der er det kun snorkelyder vi hører. Lurer på om de kommer til å fortsette sånn opp igjennom eller om begge endrer sovevanene mye når de blir tenåringer, om 100 år?
Maud Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg håper det endres når de blir tenåringer om 100 år. Jeg har nemlig to A-mennesker som kvitrer 6.30 uansett hvilken dag det er... For meg som liker å sove lenge, har det tatt tid å vende seg til. Har vel egentlig ikke klart det ennå selv om storebror snart er 8 år. Det er deilig med A-barn de dagene vi skal opp og ut da. Begge våkner av seg selv og er blide og klare for dagen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå