Gå til innhold

Er det virkelig mulig......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bare sånn helt ut i fra intett og miste så godt som all melka når en har fullammet frem til nå?

Veslemor har vært så utrolig sur og "morsom" de siste dagene. Våken en fire-fem ganger om natta for og spise, hun har stort sett sovet fra ca 19.00 til ca 06.00 frem til nå. Kun en gang i mellom hun har våknet en gang og spist litt, for og så sove videre. Bare hyler og skal helst ligge på puppen heeeele tida.

Skulle pumpe ut litt melk i stad for og blande inn i smaksporsjon med potet, det kom ut hele stakkars 20ml tilsammen på begge bryst!!!!!

Hva skjer a????

Må bare si det at hun har vært en engel frem til nå omtrent. Den snilleste babyen jeg har :o) (har to barn til)

Kan noen hjelpe meg? Har pøst på med ammete siden jeg fant det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve syntocinon nesespray, som skal hjelpe på utdrivningsrefleksen, og se om det hjelper på

Fås på respet.

Skrevet

Hun ble foressten 6mnd i går...

Skrevet

Kan det være at hun trenger mer mat? Grøt? Jeg kan egentlig ikke så mye om dette. Men hun er ei stor jente nå.

Skrevet

Hun får så utrolig vondt i magen av grøt, så det funker dårlig. Driver og prøver med litt smaksporsjoner med middag. Hun får litt hjemmelaget fruktpure på kvelden + ei flaske med 100-120ml mme.

Noen andre?

Skrevet

Det er noen tabletter du kan spise som skal få opp melkeproduksjonen, husker ikke hva de het., hmmm.. tenke tenke...

men du må få dem hos legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...