Circe Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Han blir 3 uker i morgen. Sover veldig urolig. Kommer lyder og gråt til tider. Men når jeg titter så sover han. samtidig puster han så rart. Kan virke som hyperventilering. Altså fort. med litt lav lyd. Skal det være sånn???
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Vet ikke jeg. Men puster ikke de fleste små litt fort? Mine to har vært litt tett i nesen den første tiden, så da har de snorket en del fra de var baby.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 ta svaret mitt med en klype salt, med det mener jeg at jeg verken har hørt eller sett han, men av erfaring vet jeg at babyer lager både mye lyder, puster uregelmessig..gjerne fort, "smiler", rykker, ruller øynene bakover osv når de sover (spes ved "lett søvn"). Det kan høres ut som det er det babyen din bedriver:)
animal Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Små babyer puster veldig uregelmessig, og de lager masse rare lyder, men er du virkelig bekymret ville jeg tatt en tur til helsestasjonen. Ikke lett for oss som sitter her å si hva det er og hva det kommer av. Lykke til! (Så deilig med et så nytt lite nurk..*sukk..*)
Gjest Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Min baby var også sånn da han var på samme alder. Jeg leste at nyfødte har uregelmessig pust og at det er helt normalt. I tillegg drømmesover de veldig mye og sover ofte veldig lett, sånn at det er normalt med gråt/klynk mens de sover...man kan bare la dem ligge, for da sover de videre Her gikk det i hvertfall over av seg selv etter hvert, nå lager han mye mindre lyder i søvne. Jeg syns i hvertfall det høres normalt ut, uten at jeg er noen spesialist da
Circe Skrevet 13. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2007 Tusen takk for betryggende svar.. Veldig godt å høre. Husker jo ikke noe fra han største her var såå liten. han sover veldig godt på nettene nå, så antar at det ikke er noe farlig. Men man uroer seg jo gjerne for det meste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå