Gå til innhold

trenger råd ang barnevakt hjelp osv ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere som ikke har så mange som kan stille opp ?? har dere venner som barnevakt ?? ifra hvilken alder er de greit å ha ukjene barnevakt osV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en veldig snill mamma og hennes sambo som stiller opp en del, men jeg tenkte å kanskje ha en barnevakt en ettermiddag i uka da jeg spiller i korps..

Jeg tenker at sånn 16-17 år med barneerfaring er ok, men de bør hilse på noen ganger før de har barnet aleine. Barnet bør jo føle seg trygg på den som skal være der også og vedkommende bør kjenne godt til barnets rutiner..

Jeg satt sjøl barnevakt fra jeg var 13-14 år, for søsken og fra jeg var 15 for ei snuppe på 9 mnd og en gutt på 4.. men selv tror jeg ikke jeg ville overlatt knøttet til barnevakt på 15 år.. vet ikke hvorfor.. kommerselvsagt an på personen da.. mulig jeg har blitt litt *pysete* etter jeg fikk barn:p

Gjest marie-s
Skrevet

Da vi flyttet til Oslo kjente jeg ingen her, men ble kjent med ei som har en sønn som er like gammel som min sønn og vi fikk fort veldig god kontakt. Nå har vi hatt en flott ordning i et par år, vi bytter litt på det å hente hverandres barn i barnehagen, bytter litt på å få noen helger fri, eller bare bor sammen ei og annen helg slik at vi begge kan stikke litt ut av og til. For oss fungerer dette helt fantastisk og jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Guttene koser seg også sammen, men de har nok mer søskenfølelse for hverandre enn bare kompiser, men siden begge er enebarn ser jeg bare posetivt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...