Gå til innhold

Nytt magebilde =) =) Noen som vil se ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faatt lagt inn et nytt magebilde fra idag.. men faar ikke til aa laste opp nr 2 bilde....

Noen andre som har problemer med aa laste opp bilder... ?

Faar bare lastet opp et bilde.. dette skjedde sist ogsaa.. tok et par nye magebilder.. men faar bare lastet opp det ene.. det kommer opp at det maa vaere en spesiell fil.. eks. jpg fil.. og mange andre eks. men dette er jo en slik fil.. men allikevel gaar det ikke .. kun ett bilde.. irriterer meg...

Uansett.. vil gjerne hoere tilbakemld om magebilde.. hehe.. rart hvor forandret den er fra uke til uke.. syns den kansje ser stoerre ut tidligere.. vet ikke jeg da... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin mage!

Skikkelig tut-mage =)

Prøv å vente litt med å laste opp neste bilde, finnes det forresten et maks antall man kan laste opp?

Litt usikker selv...

Uansett; nydelig mage!

Skrevet

hihi takk takk :) skal proeve dette tipset :)

tror faktisk jeg har det de kaller "guttemage"..? for det vises ikke bakfra at jeg er gravid... og jeg har en saann mer tut mage enn veldig rund mage... :P

Skrevet

det funka faktisk aa bytte navn paa filen.. :P det er et max antall paa bilder man kan ha, tror dette er 24.. :P Naa fikk jeg lasta opp di to jeg ikke fikk lasta opp sist :P :P

Skrevet

off, du har sånn fine gravid mage, sånn vil eg og ha... ;)

ser du er 88 mod du og :) kor frå?

Skrevet

hehe takk :P jepp 88 mod her :P er egentlig fra en liten plass som heter Oelen.. som du ser har jeg engelsk tastatur, saa mangler de siste bokstavene i alfabetet.. maa derfor skrive en o og e.. istedenfor .. ja :P :P du skjoenner nok heh... Men bor i stavanger naa da =) eller nesten paa Randaberg... heh..

du da ?? :P

Skrevet

Hei "Candycupps med augustbaby"

Siden dette er sånn "magebildelink" har jeg lagt ut bilde av tromma mi også:-) Vi har termin nesten samtidig, jeg er tre dager før deg....

Lykke til!

Skrevet

oi for en fin og rund mage :) den var kjempe fiiin :D:D

Saa goey at du oxo har i august :) :) Kansje vi ender opp med baby rundt samme dag ? hvem vet :P

Lykke til, til deg oxo! ;) vi kommer nok til aa prates mer framover :P

Skrevet

Fiiine mager!

Jeg har liten mage tror jeg.. Har termin 5 august, men magen min er mindre enn deres:(

menmen..., den kommer når den kommer!

Skrevet

magen kommer den :) mange som har stoerre enn min oxo som er mindre paa vei enn meg :P er bare saann det er.. :P:P

tenk hvor stor magen skal bli da.. vi maa jo egentlig vere litt heldig som ikke har svaaaeer mage tidlig. det maa jo vaere tungt.. og det blir nok tungt nok den siste stunden... saa maa jo nyte naa naar magen ikke er saa stor.. sove som man vil.. forsatt komme inn i de fleste kler.. osv hehe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...