Gårdsspire Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hva må jeg gjøre for å få det? Har en føleles av at ungen min er kjempe svær og at den kommer før ul terminen. Skal jeg høre med jordmor når jeg er på kontroll, eller skal jeg ringe føden?
MAMMA1 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Hva viste sf målet ditt på siste kontroll da, var du utenfor normalen (det grønne feltet)? Iflg alle andre som kommenterer magen min, tror noen det er tatt feil av term dato osv. Men jeg vet jo hvor jeg ligger ifht skjema så jeg tar det med ro. Men uansett bekymring for noe som helst, ville jeg først og fremst tatt det med jordm hvis du har god kontakt med en. Men jeg fikk også beskjed om å bare ta kontakt med de på føden om det er noe man vil ha svar på..
Gårdsspire Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 sf.målet mitt sist gang var:32cm i uke 31+2.Det har alltid ligget helt øverst i det grønne feltet. krysset som de setter det blir alltid halvt i det grønne og halvt i det hvite.. -magen er langt nede -mye mindre liv -hodet har festet seg -bekken løsning -kvalme -murring i korsryggen. - kraftige kynnerer nå i det siste Har ul termin 27 mai!!! Ike skjønner jeg hvordan de kan tro at den ikke kommer før i luten av mai..
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 hei! har samme følelse som deg,har termin 28mai.som du sier kan du spørre jordmor om en ekstra ul,men om du får det er en annen sak..som regel bruker de å ta hensyn til mors følelser,for hvem kjenner din kropp best? jeg prøver bare å slappe av så godt jeg kan og så får baby komme når den er klar:) Lykke til..
MAMMA1 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Så lenge det har vist øverst i grønn-feltet hver gang, så ville jo jordm tatt en avgjørelse på enda en UL hvis hun ble i tvil om termin pga størrelsen..vil jeg tro. Jeg har kommet en del lengre enn deg, men har hatt alle symp du beskriver i lang tid, behøver ikke bety nærstående fødsel. Men de lar deg nok få UL igjen om du er bekymret, evnt kan du gjøre det på privat klinikk. Lykke til.Må få høre hvordan det går med deg igjen.
Gårdsspire Skrevet 13. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2007 tusen takk for gode råd og ord. skal til jordmor på tirsdag, skal mase meg til en ny ul da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå