Gjest Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 ... magen der... den kom plutselig veldig over 2 netter nå.. morsomt.. kan virkelig se forskjell fra tidligere i uken. Er 17+3 idag.. arti bare 1 uke igjen til UL .... JOHO
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Saa kjekt!!!! gratulerer med magen hihi.. om man kan si d er kjempe spennende naar den vokser.. og saa blir man saa stolt av den.. iallefall jeg.. vil vise den frem til alle hehe:) Artig viss du tar bilder av magen, uke for uke.. da kan du nok se forandringer:) dette gjoer jeg.. men jeg syns da magen min er veldig opp og ned.. hehe.. noen dager foeler jeg den strutter, imens andre er den mindre igjen.. hehe.. har nok mye med hva jeg spiser og hvordan babyen ligger oxo da Men pleier aa ta bildene om morgenen foer jeg spiser noe =) Ser du skal til Ul om en uke oxo..=) =) gaar vel bare aa tripper aa teller ned naa... hehe.. Lykke til videre med den voksende magen!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Hihi...sånn skjedde meg meg i uke 20 og noe sist gang...men den her gangen har jeg hatt mage hele tida! Vi er jo like langt, vi...har UL om 6 dager, og er veldig spent på åssen termin jeg egentlig har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå