Gå til innhold

Troll parkdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer? Har kjøpt med avtagbar for. Virker veldig solid da, men har ikke fått brukt den enda. Skal ha den til neste sesong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den til sønnen min, som han har brukt noe i vinter, synes den er litt slitsom med denne ekstra dressen inni. råder deg til og ta de på i to omganger. har en reimatec dress også, og må si jeg er mer glad i den. men trolldressen er suveren til høst\vår uten ulldressen. og ulldressen alene er også fin og bruke under f.eks regntøy. dette ble veldig rotete, men håper du forsto meg;)

Skrevet

tulla har brukt dette hele høst/vinter/vår;-)

Er kjempefornøyd, og det er barnehagen også.

Vi har den i to deler, slik at vi tar på ullforet først om vi skal det.

En kjempegoddress;-)

Skrevet

Åååå, er så fornøyd. Har brukt dress nummer to nå (over to år). Sparer jo penger også: kjøper bare en helårsdress, i stedet for en til vår og høst og en annen til vinter. Solid og holder seg pen selv etter hard bruk. Solgte den første dressen etter første året til halv pris og en kunnenesten ikke se at den var brukt en gang (måtte jo vaskes, selvsagt, men den var ikke slitt)

Skrevet

bomper`n:

Neida, det ble ikke rotete. Det var akkurat det du sier butikkdamen anbefalte også. Jeg har hatt en vår/høst dress (reimatec) til nå, som jeg har hatt en hel ulldress inni, ikke så ulik den ulldressen som er inni troll sin dress faktisk. Det er veldig greit at ulldressen kan brukes under regntøy o.l også, da blir liksom ikke dressen i sin helhet så dyr likevel når en tenker reimatec sin vår/høst dress koster 1000,- uten ulldress som følger med..

Skrevet

super fornøyd, snuppa vår har brukt den i 2 år snart. Har og reima men liker troll dressen mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...