aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Noen erfaringer? Har kjøpt med avtagbar for. Virker veldig solid da, men har ikke fått brukt den enda. Skal ha den til neste sesong.
bomper`n Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 jeg har den til sønnen min, som han har brukt noe i vinter, synes den er litt slitsom med denne ekstra dressen inni. råder deg til og ta de på i to omganger. har en reimatec dress også, og må si jeg er mer glad i den. men trolldressen er suveren til høst\vår uten ulldressen. og ulldressen alene er også fin og bruke under f.eks regntøy. dette ble veldig rotete, men håper du forsto meg;)
zadine Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 tulla har brukt dette hele høst/vinter/vår;-) Er kjempefornøyd, og det er barnehagen også. Vi har den i to deler, slik at vi tar på ullforet først om vi skal det. En kjempegoddress;-)
Gjest Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Åååå, er så fornøyd. Har brukt dress nummer to nå (over to år). Sparer jo penger også: kjøper bare en helårsdress, i stedet for en til vår og høst og en annen til vinter. Solid og holder seg pen selv etter hard bruk. Solgte den første dressen etter første året til halv pris og en kunnenesten ikke se at den var brukt en gang (måtte jo vaskes, selvsagt, men den var ikke slitt)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 bomper`n: Neida, det ble ikke rotete. Det var akkurat det du sier butikkdamen anbefalte også. Jeg har hatt en vår/høst dress (reimatec) til nå, som jeg har hatt en hel ulldress inni, ikke så ulik den ulldressen som er inni troll sin dress faktisk. Det er veldig greit at ulldressen kan brukes under regntøy o.l også, da blir liksom ikke dressen i sin helhet så dyr likevel når en tenker reimatec sin vår/høst dress koster 1000,- uten ulldress som følger med..
mammae:-) Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 super fornøyd, snuppa vår har brukt den i 2 år snart. Har og reima men liker troll dressen mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå