Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hei! Lurer på om man kan amme når man er gravid? Vil ikke at en evt ny graviditet skal føre til at nåværende baby ikke skal kunne ammes! Velger nå å være...
m@rie82 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 hei! ingenting som skulle være i veien for å amme selv om man blir gravid igjen, tror jeg. men jeg har hørt om de babyene som ikke vil ha melken lenger når man evt blir gravid på ny eller får mensen igjen.
yasmina Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Ikke noe problem det, ammet nr 1 jeg til jeg var over 20 uker på vei med nr 2. Men som andre har nevnt, er ikke alle som vil ha melka da .....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Gratulerer med ny spire,- en kan også være anonym på pseudotvillingforumet (forum for de med 2 tette) så velkommen dit!:-) Jeg hadde aldri nok melk til snulla, og begynte derfor å gi mme i tillegg til å amme. I romjula derimot bare orka jeg ikke amminga mer...det bare gikk ikke,- seinere testa jeg jo positivt, og det ser ut som jeg blei gravid nettopp i romjula (har UL til uka, så da får jeg vite mer om det), så kanskje det var en sammenheng mellom det. Så det kommer helt ann på...vet om mange som har vært gravid å amma!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå