Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Noen som vet hva det kan være? Hun er snart 4 uker.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Det er snuppa mi også, men tror det bare er melkerester.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at de fleste babyer er hvite på tunga.. Min er også det, sånn midt på tunga, men det er ikke farlig. Men jeg fikk beskjed om å følge med om det blei noe mer, over hele tunga, og munnen. Da skulle jeg si i fra for da måtte det kanskje pensles..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå