_Mita_<3 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Ja endelig er baggen ferdig for meg og sambo:) Var i byen og kjøpte ny dusjsåpe (head to toa) deo, aniktssåpe, våtservietter til meg, tøfler,tannbørste, Truser (noe jeg aldri går med - jo gstreng da, hihi) osv:) Det jeg har med nå er det jeg skreiv jeg hadde handlet pluss sokker, to kose dresser, pysjbukse, morgenkåpa,topper, ammebh, ammeinnlegg, bind,klær til sambo..og ting til babyen. Mangeler jeg noe da? Da har jeg alt klart og litt nytt til vi må fære til sykehuset:)hehe.. Skjer nok ikke enda men greit og ha alt klart. Noe jeg har glemt?hm.... Har dere pakket baggen da? Hva har dere med?
Bebbies i magen Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Det ser ut til at du har alt der ja. Jeg har en hel liste med masse, men tror nok jeg kommer til å droppe noe av det jeg har skrevet opp. Ikke glem kamera og lader da :-) Jeg har startet så vidt med å pakke det jeg skal ha med som jeg ikke skal bruke før fødsel, så har jeg som sagt listen som jeg skal gå etter når jeg skal pakke resten. Har termin 02.06 så regner med å vente til begynnelsen av mai. Greit å ha den klar egentlig. Liker ikke stresse i siste liten.
påovertid Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 har pakket det samme som deg ca. Fikk tips om å ta med en liten hårføner til å tørke seg nedetil med etter man har spylt med vann. . .
linnb85 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 har ikke rota meg til å pakke en men må vel få gjort det. har tre uker igjen så nå kan jo alt skje. men vanskelig å pakke kose bukser som jeg også bruker til vanlig...
_Mita_<3 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 Ja glemte det..cd, kamera og filmkamere ligger klart..hehe.. Ja føner, visste det var noe jeg hadde glemt.. kanksje ordentlig dopapir også?hørt det ikke er noe godt det papiret der..hehe Mobil lader å... hmm
Bebbies i magen Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Det med dopapir kan du høre med føden om også da. Jeg vet der jeg skal at de har kjøpt inn sånn godt papir til å ha på føden. Ikke sånn sandpapir som de har på alle andre avdelinger :-) Men jeg kommer nok kanskje til å ta med meg en rull alikevel :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Det ser til at du har hesket det meste ja,
**My little Miss drama and I** Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Burde vell få gjort det jeg å 10 dager til termin, men føler jeg har all verdens med tid;P
_Mita_<3 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2007 Ja.. Alt kan jo skje når som helst. hvertfall med deg da som ikke har så lenge igjen:) Tenkte det var greit å ha klart så jeg ikke stresser med det når evnt vannet går..hehe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk et tips om å pakke mensentruser, og ha med egne bind da man får sånne store bleier og nettingtruser på sykehuset. Man er vist rimelig øm, og man kan blø en del, og jeg skal hvertfall ikke hå på bleie
_Mita_<3 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2007 Stemmer!! du får kjeeempe store bind.. hehe.. derfor jeg har vært å kjøpt meg hipster truser i dag:) hadde de på h&m 5 stk for 99,- billig.. Hadde masse forskjellige truseslag:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Helsekortet....? Kanskje lurt å få med seg! Har bare så vidt begynt å pakke nå, synes det er så vanskelig når jeg bruker kosebuksen etc. hele tiden. Er over to uker igjen også! Men- om jeg pakker bagen eller ikke, skal jeg i hvertfall sørge for at vi har ladet opp batteriene på kameraet til enhver tid! Er så typisk oss å glemme det...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. april 2007 #13 Skrevet 13. april 2007 Har startet så vidt og pakke bagen her også..men har du med fotokamra og lader...leste ikke igjenom alle innleggene her men.Kjekt og ha med seg ei vannflaske.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 13. april 2007 #14 Skrevet 13. april 2007 min er åsså klar..har toalett saker..truser,ankelsokker,ammeinnlegg,slenge kjole, joggebukser,topper,gensere..2 kamera, 1 videokamera,lader...ullsokker..slippers... tror nesten det var alt jeg..så tror du har det meste åsså=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå