Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Faren hennes lurte henne,, he he. han lot henne sutte på fingeren (noe hun gjærne gjør) og så bare tok han et raskt bytte til smokken og jaggu gikk det ikke. Men det virker som at smokken er litt lang for henne for den detter ut mye. Kjøpte de på prix, tror de heter mam eller no.. Er det noen smokker som er mindre, som man kan kjøpe på apoteket f.eks.?
Frk. Vable Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Heldiggris! Hvor gammel er jenten deres?? Vi fikk en gutt for en uke siden, han tar ikke smokk enda. Den bare faller ut, han skjønner visst ikke at han må lukke munnen først.. hehe Vi kjøpte først på apoteket en sånn med kort "tutt", akkurat som om det er vakuum inni.. Istedet for at den peker utover er det et lite innhukk til tungen, virker det som. Akkurat som "tuten" er sugd innover.. Vanskelig å forklare... Men den tok han iallefall ikke, så vi kjøpte en sånn vanlig som du snakker om på butikken. Da gikk det litt bedre, men han har ikke dreisen på det helt enda... Så finnes det noen som peker litt oppover, tror det trigger sugerefleksen hvis den er borti ganen.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Hun er bare 10 dager gammel. Sambo skulle innom apoteket i dag å få i en annen smokk. så får vi håpe at hun venner seg til den slik at kanskje vi slipper å sitte så lenge oppe om natta etter mating. hun har brukt meg som smokk og det begynner å bli drøye runder om natta. hun er jo så glad i kos og vi liker å kose med henne. Men greit å sove litt også Skal vel egentlig være glad til at hun vil kose med oss, kommer vel tid når hun blir større at hun ikke vil kose også.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Vi har prøvd utallige mange forskjellige smokker til jenta vår, og kun en er blitt akseptert. NUK smokken. Får den ihvertfall på BabyShop. Den skal visst være utformet slik at den ligner på mors brystvorte under amming...
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 ja lurer på om de selger den på apoteket? har hørt mye positivt om den
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg har ikke sett den på apoteket nei...De vi har kjøpt der har iallefall ikke fungert på jenta vår. Kun denne NUK `en ;o) Den rare ontologiske smokken som går innover på en måte kom rett i retur ved første forsøk...hehe. Har brukt en formue på smokker gitt...Helst vil vesla sutte på tommelen sin eller lillefingeren min!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2007 Vi å prøvde den rare innover smokken først, men den begynte hun å grine av. hehe. prøvde den selv jeg og synes ikke at den var no god i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå