Gå til innhold

Mage i uke (nesten) 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å få litt mage, og også kommentarer. Noen spør hvor magen blir av mens andre kommenterer at den er stor til å bare være i uke snart 17. Hva synes dere? Er vel ikke unormalt at det begynner å synes, og jeg hadde veldig liten mage fra før så ungen har ikke så mange steder å "gjemme seg".

Bilde under nicket mitt på Våre album.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kom ikke inn på profilen din!! Tror det er ganske normalt og få mage rundt denne tiden. jeg er selv i uke 17, men har nesten ingenting, eller dvs jeg har den lille kulen, men klarer fint og skjule den!!

På bim står det på uke 17"magen begynner og synes på de fleste nå" eller noe i den duren;) Så er vel slettes ikke normalt at den titter frem=)

Skrevet

jeg er i uke 17 nå og magen synes veldig godt. måtte begynne med mamma bukser nå...

Skrevet

helt normalt at magen vokser=) =)

men jeg heller kom ikke inn paa bildene dine.. du maa trykke paa rediger profilen din, og krysse av for der som staar vise bilder eller hva det staar... :P du finner den :)

Skrevet

Bildene er i Våre album, ikke i profilen.

Skrevet

Så på bildene dine og syns det ser ut som du vokser normalt. noen får fort mage, andre får mage senere. Jeg har fått ganske mye mage og er 18+3. Har ikke fått så mange kommentarer, utenom at jeg har vokst og ser bra ut =) Håper ikke det kommer noen og mener jeg vokser for fort eller for sent...

Skrevet

jeg er i uke 16 og har fått bra mage:) Iallefall mange komentarer på det. Har kjøpt 1 til mammabukse i dag... De gamle buksene passer ikke lengre:)

Skrevet

Er i uke 18 - og får kommentarer på min store fotballmage; - Neimen, er du gravid? Da skal du vel ha snart???? sagt med nyskjerrig blikk på magen min... kjempegøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...