Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Mannen min hadde bakt nyyydelig horn. Det var en pose igjen i fryseren som jeg tok opp og spiste sammen med barna. I går kveld ville han ha et horn og åpnet fryseren. Han ble dritsur da han så at det ikke var noen igjen. Uhørt og utrolig teit synes jeg. Hva synes DU?
___ Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg hadde også blitt litt sur hvis dere ikke hadde spart et eller to til meg. Vi pleier bestandig å la det være litt til alle hvis vi tar frem noe spessielt godt, men ikke noe galt i å ta opp ting fra fryseren så sant det ikke er laget til en spessiel anledning.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Det kunne ikke ha ramlet meg inn å bli sur for noe slikt. Bli sur for at hans egen familie satte pris på og koste seg med noe han hadde laget..?? Nei, det blir for dumt.....
lifa og Eline Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 hadde også blitt sur hvis jeg hviste det skulle være i fryseren og så var det TOMT!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde nok spart et til mannen min om han hadde strevet og laget det.
Føken siruppsnipp Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde blitt skuffa om det ikke var 1-2 igjen til meg :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde ikke blitt sur. Smålig å bli sur for at familien koste seg med dem. En liten bagatell som det ikke er verdt å bli sur for mener jeg. Og det er lett å lage nye!
Gjest Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Smålig som jeg er hadde jeg faktisk blitt litt sur eller lei meg for at det var helt tomt, kunne spart 1 liksom, eller i det minste sagt i fra at det var tomt slik at jeg ikke hadde gått der og gledet meg til å spise og så var det ikke noe der...
Joikaboll@ Skrevet 20. april 2007 #11 Skrevet 20. april 2007 Hadde nok blirr sur jeg også ja, hender at jeg og unga tar opp noe for å kose oss litt, men vi lar det alltid bli igjen en til den som ikke er hjemme )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå