IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 ja da sitter jeg her og prøver og danne en tale for legen på sykehuset om hvor vondt jeg har det. over hvor sliten og lei. Men det er noe helt annet og ha det oppe i hue enn å fortelle det med ord. Jeg er nemlig en sånn person som stopper og snakke viss tårene presser på, men denne gangen må jeg bare fortsette selv om tårene spruter som en foss. Nå takler jeg rett og slett ikke denne torturen lenger. Ja for det er nemlig tortur! Det sprenger i hoftene, jeg har vondt i hue, svimmel og jeg merker jorda går rundt. Jeg får isinger i magen viss jeg skal sette meg opp, jeg ligger på sofaen hele dagen, og når jeg skal på do, må jeg pine meg selv for å ta en bevegelse. prøvde og fortelle dette til legen på onsdag før jeg ble sendt hjem etter en natt på sykehuset.( de trodde je hadde sv.forgiftning) Men tårene stopper meg hver gang. håper sambo kan fortsette talen for legen viss jeg ikke klarer det. Jeg må jo tenke litt på meg selv! er jo ikke bra for barnet og ha en døds sliten mamma. Jeg driter herved i alle prøver som viser at kropp og barn har det bra! Ingen kan vite hvordan jeg har det og føler det gjennom ctg eller blodprøver! Jeg har det vondt, og eneste måten jeg kan få det bra på er å få ut ungen! Nå har jeg gått 7 dager oer tia, og jeg takler det ikke mer. jeg har mista alt håp om at ungen finner veien ut selv. Ungen får det jo bra på utsiden uansett! så hvorfor hele tia tenke på han?!? Jeg må jo klare og presse han ut og ta vare på han etterpå. Og jeg kjenner meg selv såppass godt at jeg takler ikke dette viss mere energi renner ut! Jg er deppa og har bare lyst til å gråte. Heldigvis har jeg verdens herligste kjærste som er her for meg. og nå pærta han utenfor, så ønsk meg lykke til, da stikker jeg til legen=)) klemmer
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 lykke til hos legen da:) håper de gjør noe så du får det bra å
mille80 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Uff, høres ikke bra ut altså.. du får ha masse lykke til hos legen i dag:)
vår2007 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 uff&uff..kjære deg!får vondt langt inni margen,jeg!er helt enig i at det ikke er bra for noen at du blir mere utslitt pga smerte nå!ihvertfall ikke babyen! Krysser alt jeg har for at de setter deg igang nå..herregud!hva venter de egentlig på?at han skal spankulere ut selv?? Nei,tror d det der dreier seg om at de skal spare penger,personale og i det hele tatt!skjønner ikke at d skal være såå J....g vanskelig å få enten keisernitt eller bli satt igang i det landet her!! Lykke til!hold oss sprekkeferdige oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå