Gå til innhold

Jeg blir smårar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min kommer med en gang han kommer inn i meg! Hver gang! Skjønner ikke hva man kan gjøre med det heller!

Måtte bare få utløp her fordi jeg kan ikke si det til noen andre. Blir helt feil det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får ta seg en håndjobb før dere har sex:)

Skrevet

Det hjelper ikke! Da tar det så lang tid før han er klar igjen...Han kommer ikke så fort om jeg suger han eller runker han. Er bare når han er inni meg det går på sekunder. Tror jeg blir gal!

Skrevet

Ta det som et kopliment!;)

Skrevet

mener å ha hørt om at en kan smøre på en krem før samleie slik at han ikke kommer så lett, finner det sikkert på kondomeriet eller noe sånt... :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Har du pratt med han om det? Det finnest "øvelser" han kan gjøre for å lære å holde ut lenger:-)

Skrevet

jeg har det akkurat på samme måte, det vil si, vi har pratet om det, og nå har han trent seg opp til å holde ut i et minutt kanskje.. og det hadde funket for meg om jeg fikk han opp igjen, men det er ikke snakk om..

jeg er så fortvilt, fordi jeg vet jeg hadde fått en vaginal orgasme om han hadde holdt ut LITT lenger, det er ikke snakk om mye, men jeg trenger litt voldsom stimulering og da kommer han før jeg får sukk for meg..

ikke mye råd å komme med, men en dildo gjør jo selve akten noe lenger for mn del, så kan han leke litt med den på meg.. men det blir ikke det samme...

føler med deg ihvertfall!!

Lykke til!

Skrevet

Har dere prøvd med en slik penisring? Mener at det skal hjelpe for de som er kjappe på avtrekkeren. :)

Skrevet

Hmm. Skal ikke en penisring hjelpe til å beholde ereksjonen? Tror ikke den kan hjelpe på tidlig sædavgang...

Skrevet

det var jeg som svarte to innlegg over her.

en sånn penisring som du og har rundt ballene kan hjelpe (så stenene holdes unna kroppen på et vis), eller om mannen tar tak rundt ballene og drar de litt unna kroppen i det han merker at han skal komme, da kan han holde det tilbake litt..

men det blir jo et avbrekk, og for oss er det liksom ikke noe vits, for enten så kommer han eller så holder han så tilbake at han mister ereksjonen til slutt, så jeg har omtrent gitt opp.. han kommer fort, sånn er det...

det hadde vært så digg å kunne hatt sex i mer enn et kvarter av gangen, og flere ganger om dagen.. det var tider det... :)

Skrevet

Man kan trene på å holde tilbake, men det kreves mye tid og innstats fra begge.

De tipsene jeg har fått med meg, er at han blir stimluert frem til han nesten kommer for så å slappe av. Gjenta dette minst 5 ganger. Han kan begynne med å gjøre dette på egen hånd, og når han onanerer, så bør han legge vekt på å kose seg, ikke å få orgasme.

Når dere gjør dette sammen, så må dere være bevisst på at det er dette dere jobber med. Det kan jo fort bli litt klinisk, men poenget er at han får muligheten til å lære inn noen tenknikker for seg selv.

Om det fungerer vet jeg ikke. :)

Skrevet

Man kan trenes opp til å holde ut lenger. I begynnelsen av vårt forhold tok d ikke lang tid før han kom. Han syntes selv dette var litt ekkelt, med tanke på at jeg aldri ble helt "ferdig". Så han måtte gi meg litt extra med enten fingre, eller leketøy. Men nå etter flere år sammen har han klart å trene seg opp til at han fint kan holde ut i 10-15 min. Men da tar vi det litt med ro innimellom. Å det er SÅ mye bedre. Det ender bestandig med at vi er utkjørt begge to! Å d er helt fantastisk!! =)

Skrevet

hadde en kjæreste en gang som kalte seg "lucky luke - skyter fortere enn sin egen skygge..." på moro. han kom veldig fort. hans forklaring var at siden han kun hadde hatt one night stands så hadde han rett og slett ikke brydd seg om dama kom eller ei, kun tenkt på seg selv. Heldigvis så tok det bare noen få uker, så var leken en annen gitt :) Da kunne han plutselig holde på leeenge!

Skrevet

Vi har sex minst fire ganger i uka, men jeg er hans første faste forhold og han ahr hatt få partnere før meg... Så er vel kanskje noe der. Vi har prøvd forskjellige ting, men på råd fra en go kompis prøver jeg nå å la han finne ut av det selv og er med på leken når han prøver noe nytt. Det ser ut til å hjelpe littegrann. Det varer litt lenger for hver gang nå. Når han er full kan han holde på i fire timer i strekk...Så derfor skjønner jeg ikke hvorfor det går så fort uten unntak når han er edru? Merkelig. Takk for mange svar! Genialt sted å lette hjertet sitt det her. Jeg sliter alvorlig fordi jeg elsker å ha sex lenge og hardt, men det skjer som sagt bare i fylla. Litt dumt å drikke seg full for å ha sex ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...