Gjest Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Er det mange som syns det er ekkelt å be om råd her pga mange kvasse svar? Syns jeg ser at folk som ber om råd, selv i ting det er helt naturlig å lure på, velger å signere anonym....Selv lar jeg helst være og ser om det kanskje er en tråd fra før av som har svar på det jeg lurer på.
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Ja, man må av og til være ganske tykkhudet for å gå inn her. Det er jo egentlig helt hårreisende, for vi er alle i samme båt. Jeg synes det av og til er skremmende å se hvordan et uskyldig spørsmål kan blåses helt ut av proposjoner. MEN det er viktig å ta på seg briller med filter og sile ut både kommentarer og informasjon. Husk at alle som skriver inn her skjuler seg bak pc'n sin og derfor kan de av og til være mye kjipere enn de ville vært i virkeligheten. Synes egentlig anonym knappen burde tas vekk, for da slipper man kanskje en del krasse kommentarer, samtidig som jeg ser at noen må bruke den for å tørre å stille spørsmål som er intime f.eks. Men når det er sagt så har jo de fleste her inne vært innom utflod, renselse, hemorider, dårlig sexlyst, osv. Jeg er kanskje heldig som ikke synes det er så flaut å snakke om sånt med andre i samme situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå