Gå til innhold

sf mål når du er i uke 37!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+4 i dag og vært til jm.Sf målet mitt var på 35 dag og hun menet det var veldig stort og at ungen var stor.

Hva ligger dere andre på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin 02.05., var hos JM igår, sf var på 36, hun sa ikke at det var veldig stor,og at det må ikke være at ungen er stor:

Skrevet

har termin på samme dag vi da.Okey...dem sier forskjellig da.

Skrevet

hvor skal du føde aurora, jeg skal på ringerike sykehus, lurer på hvem blir førsteman da !!!

Skrevet

jeg var hos jordmor i dag, å sf-målet mitt var 35. Jeg er 37+6!

jordmora sa d va heilt normalt, og hun tipper på at bebisen min kommer til å vær mellom 3500-4000 g når han blir født:)

Skrevet

Har sf mål på 35 nå i uke 39.

Skrevet

skal føde på st.olav her...spenned og se da.Er det ditt første barn onajda?dette er mitt første barn...skal bli spennede.

Skrevet

hei..

jeg er bare 32+4 å mitt sf mål var 34 for 3 dager siden...

Skrevet

Hadde sf mål på 33 i uke 33, skal til jordmor på mandag er da i uke 38, så blir spennende å se :) Men har ligget høyt hele tiden jeg da, men det er fordi jeg er så kort og har derfor stor mage :)

Skrevet

Vært hos jordmor i dag, er 37+5 symfysemål på 37... Er ganske stor og fikk beskjed om at jenta nok også var stor (to to forrige var rett i underkant av 4000 g og hun mente denne snuppa vil ligge på det samme). I tillegg har hun ikke synket ned i bekkenet ennå derfor stor... :-)

Skrevet

Jeg har SFmål på 34 i min 37.uke. Jeg er veldig spinkel, så det er kanskje teit å sammenlikne seg med meg..... :/

Skrevet

Jeg hadde sf-mål på 34 da jeg var 37+4. Var på UL i forbindelse med et forskningsprosjekt dagen før, babyen veier ca 3 kg. Veldig normalt og gjennomsnittlig fikk jeg høre.

Skrevet

Viss du fikk beskjed om at det var stort så lurer jeg på ka din JM hadde sagt til meg, jeg var med JM for 2 dager siden 30+1 å mitt SymfyseM er på 35cm..........

Skrevet

i uke 30.1 var sf målet mitt 27cm

Skrevet

Fikk høre at jeg var veldig stor men, når jeg møter andre som har termin litt etter meg så er de mye større enn meg,føler meg egentlig ikke så stor.Du kan jo komme og gå til min jm og høre hva hun har og si til deg...hehe.Det er tydlig de sier forskjellig.

Skrevet

jeg er "bare" i uke 35+3 og har SF-mål på 34 i dag....

Skrevet

Hehe ja ho hadde vel fått sjokk da!! Rart det er så forskjellige meninger om store/små mål!! Skulle trodd de hadde en standar å gå etter. De har jo forsåvidt det, men tror de mener veldig forskjellig likevel....

Skrevet

Jeg er 37+2 og sf er 40!!!

D er jo helt enormt i forhold til dere andre!

Skrevet

på tirsdag var jeg hos jm- da var jeg 31+6 (tror jeg, bytter uke hver onsdag)

og da var sf-målet mitt 34!!!!!!!!!!!

jm synest det var litt høyt, men gjorde ikke noe nr utav det...

ingen av dere har jo /hadde så høyt i uke 31!!!(eller 32)

babyen lå i seteleie også da, kan det ha noe å si?

jelpes, har lest flere symfysemål-tråder de siste dagene, og foreløppig av det jeg har lest, ser det ut for at jeg har den tvilsomme rekorden...

Skrevet

37+5 var SF maalet paa 34. kan ikke skjoenne at hun syns det var saa fryktelig stort...det er jo innafor det groenne feltet ihvertfall....

Skrevet

jeg er på vei ut av hele skjemaet jeg, er det bare jeg som har sånn himmelhøyt sf-mål?

hm... har jo åtte uker igjen enda

Skrevet

Ble målt i uke 37+2 og da var symfysemålet på 37. Legen mente han låg høyt oppe. Hodet har festet seg og jeg kjenner han også langt nede i bekkenet. Tror han må være lang og tynn som broren :-)

Har steget med 2 cm på en uke. Syns det virker mye jeg men det kan kanskje ha noe med hvordan han ligger når man måler - ikke vet jeg :-)

Skrevet

Ble målt til 33 i uke 39+4

Ang. når babyen ligger i sete så kan sf mål bli litt større sa jordmoren til meg, men hos meg har det alltid ligget under. Ligger i sete hos meg. Så det blir vel setefødsel snart.. termin om 3 dager..

Skrevet

Er også i uke 37 og sf målet mitt har været 37 i over 2 uker nå.. ikke vokst den siste uka pga magen har sunket og nå er hodet helt festa.. jeg er klar..... babyen min er stor og jeg blir satt o gang nå på fredag... 18 dg før termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...