Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 det gjelder utflod.. tror jeg. i det siste så har jeg kunnet merke at det kommer små "porsjoner" med utflod, ganske ofte. kjenner det tydelig.. er dette normalt? er det normalt at utfloden er hvit? har ikke vært plaget med utflod før, i det hele tatt, så dette er noe nytt for meg, derfor jeg spør. er i uke 38. hvsi det skulle ha noen betydning. takker for svar
mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 ville ha fått en time til kontroll om utfloden forandrer seg å du er kommet såpass langt. Behøver jo ikke være noe, men best å få det sjekket:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 skal til jordmor på mandag, så jeg kan vel spørre henne.. best å være på den sikre siden.
VinterSol+2 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 hm, kan være at lukkemuskulaturen din osv, ikke er helt som før, derfor i "porsjoner" At utfloden endrer farge og konsistens, kan ofte tyde på en infeksjon, feks sopp el, men det kan også ha med kosthold, at baby ligger og trykker osv å gjøre også. Dersom du er usikker, ta en telefon til jordmor, og evnt en tur til GU. Du har jo ikke lyst på en soppinfeksjon nå rett før fødsel heller:)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 om man har sopp i underlivet under fødsel er det stor sjangse for at lillegull også får det, og smitter deg på puppisene,da blir ammingen et helv... Dra å få det sjekket!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 nei, det var liksom det da.. ikke gøy å få infeksjon NÅ! Snakker med jordmor på mandag, så får jeg sikkert skjekka det..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Hei.... ja det er vanlig at den er hvit... selv om du ikke har hatt det før. Jordmor sa at den kan endres i konsistens mot slutten... Også at det kommer mer, og at det blir mer slimette, dette for og "smøre" skjeden til det som skal skje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå