Catida Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Gutten vår har rukket å bli 1 mnd(allerede!=) tiden går så fort!), og i natt surklet det så fælt i han, og litt snørrete. I dagtidlig var det mye bedre igjen, ikke snørrete, og nesten ikke noe surkling. Kan han være forkjøla? Flere som har opplevd at det kommer "surkle"lyder?
klar for #2 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Gutten vår er syv uker i dag og vi har det på samme måte. Han er kjempesurklete på natta og om morgenen. Jeg pleier dryppe melk i nesa, hjelper på. Skal på seksukerskontrollen i dag, så jeg skal høre der hva det er og om hva vi kan/skal gjøre. Kan fortelle hva de sier der når vi har vært.
Catida Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Ja, har hørt at morsmelken kan brukes. Kan brukes til litt av hvert den!=) Kjempe flott hvis du vil skrive litt om hva de sa på kontrollen.
klar for #2 Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Da har vi vært på kontroll. Spurte legen og han sa at de ofte blir litt sånn for det er så trangt oppi nesen og sånn. Han sa at så lenge babyen ikke ser ut til å plages skal vi bare la det være. Min spiser hvertfall som normalt , ser ikke ut til å plage han i det hele tatt. Så da avventer hvertfall jeg, og satser på at det går over etterhvert.
Catida Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 OK. Da avventer vi også. Han spiser som vanlig vår også, og formen hans ellers virker fin! Vi får håpe det går over om ikke så lenge. Takk for svar!=)
3 rosa og en blå Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 min gutt gjor ogsaa det og var til lege med han og han sa at jeg kanve hode enden pa senga litt saa han ligger hodet litt hoyere opp enn kroppen og det hjalp masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå