Gå til innhold

Da må jeg nok snart melde meg ut:(


Fride08

Anbefalte innlegg

Har blødd et par dager nå.. Vært hos legen og div. Har tatt blodprøver som jeg får svar på over helgen, men venter meg ikke noe positivt svar..

 

Er trøtt og lei av hele greia.. Husk på jenter hvor heldige dere er, spesielt dere som får til å bli gravide uten hjelp.. Prøverørprosessen er noe jeg ikke unner min verste fiende engang!!

 

Kommer tilbake over helgen og gir dere beskjed..

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, så utrolig urettferdig livet er. Jeg leste profilen din..

Håper på det beste for deg!

 

Jeg vet jeg er heldig som kan bli gravid (ikke fått noen barn enda), kjenner desverre flere som ikke kan få.

 

Trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker deg lykke til!!!du har helt rett..vi vet ikke hvor heldige vi er!for oss som det ikke er noe problemer for tar det som en selvfølge.håper du får et positivt svar,men er bra for seg selv å forberede seg på det verste!!!!

TENKER PÅ DERE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i, vi er utrolig heldige- og det bør vi tenke på. Jeg håper jeg er det, siden vi ble gravide uten å prøve skikkelig- men i en alder av 35 så var det jo på tide uansett. Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja dette var trist.... De som virkelig ønsker seg barn, sliter merkelig nok med å få dem.... Urettferdig ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere, så fryktelig trist:( Ta godt vare på dere selv nå, og så krysser jeg veldig fingre for dere neste gang!

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...