Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Hva du vil egentlig. Det finnes sånne kjekke beholdere fra Avent på apoteket. Du kan sikkert også bruke poser.
Catida Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Jeg lurer på det samme! Ei venninne av meg brukte fryseposer. Legge dem flatt i en firkantet boks, da blir de enklere og oppbevare i fryseren. Andre som har noen forslag?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Jeg synes forslaget ditt var bra, jeg. Man kan jo bare bruke ziplock-poser, og legge de flatt. Da tar de ikke stor plass i det hele tatt. Smart :-)
Mammaen til ... Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 jeg har lest et sted at man ikk bør bruke fryseposer med mindre de er beregnet til å fryse mosmelk i. Dette fordi fettet i melka blir hengende igjen i posen når du tiner melka.
Catida Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Smart! Syntes liksom det hørtes litt klissete ut med pose, men med sånne poser virker det ikke så ille. De er kanskje ikke så store heller. det må jeg prøve! Har tenkt til å prøve å pumpe nå for å se om jeg får det til. Når begynte dere med flaske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå